Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با رد شایعات مربوط به صدور حکم اعدام برای شهردار اسبق کرج اظهار کرد: این پرونده هنوز به مرحله صدور حکم نرسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: این پرونده هم اکنون در مرحله بازپرسی قرار دارد و به دادگاه ارجاع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وکیل متهم نیز از سایتی که این خبر را منتشر کرده بود اعلام شکایت کرده و این موضوع در حال رسیدگی قرار دارد.

گفتنی است؛ برخی رسانه‌ها امروز از صدور حکم اعدام برای شهردار اسبق کرج خبر داده بودند.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در یکصد و سی و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در رابطه با دستگیری و بازداشت تعدادی از مسئولان استان البرز مثل بازداشت شهردار سابق و برخی مدیران کل اداره صمت گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده؛ اما هنوز به دادگاه نرفته است. یک نفر همین سمت را که اسمش را بردید داشته است. گویا یکی دو نفر هم در این خصوص تحت تعقیب هستند که سمت آن‌ها را نمی‌دانم؛ اما شهردار سابق بازداشت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز