Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:13:08 GMT

محموله سنگین مواد مخدر در سبزوار کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۳۴۶

محموله سنگین مواد مخدر در سبزوار کشف شد

سردار محمدکاظم تقوی روز یکشنبه در جریان بازدید مواد مخدر کشف شده از این باند در سبزوار افزود: در پی آگاهی از قصد سوداگران مرگ برای بارگیری محموله بزرگ مواد افیونی از نقطه صفر مرزی با افغانستان، پلیس وارد عمل شد.
وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردها و عملیات پلیسی دریافتند این محموله که توسطه دو دستگاه تریلر در حال جا به جایی است در محدوده شهرستان سبزوار وارد مسیرهای اصلی جاده ای و از آنجا به سمت مناطق شمالی و مرکزی کشور حمل می شود لذا پلیس در سبزوار وارد عمل شده و دو خودرو را شناسایی و متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان رضوی کشف این محموله را در نوع خود کم سابقه توصیف و بیان کرد: از یک خودرو تریلر 130 کیلوگرم شیشه و همزمان از دیگر تریلر در فاصله چند کیلومتری 350 کیلوگرم هرویین و 380 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این چارچوب پنج نفر از اعضای باند سوداگران مرگ دستگیر شدند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
7495/8145/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها افغانستان خراسان رضوی کشف و ضبط مرگ مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان