Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو، با حضور نمایندگان ۱۱ کشور اروپایی و آسیایی، در جزیره کیش آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه که از فردا - اول بهمن‌ماه - به مدت چهار روز به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، حضور نمایندگان بیش از ۱۳۵ شرکت داخلی و خارجی از ۱۲ کشور جهان نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری چک، هلند، امارات متحده عربی، روسیه، کره جنوبی و آمریکا در فضای نمایشگاهی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی نو را ارائه می‌کنند.

علاوه بر این، در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، سه نشست تخصصی با محورهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و مدل همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط داخلی و خارجی و نشست تسهیلات ویژه به شرکت‌کننده‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی و تجزیه و تحلیل اقتصاد جهان و ایران و ارائه استراتژی راهبردی مناطق آزاد با حضور سازندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه انرژی کیش، وزارت نفت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،   سندیکای صنعت برق ایران از مهم‌ترین حامیان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش هستند.

این نمایشگاه عصر روز دوشنبه، اول بهمن‌ماه امسال با حضور مقامات و مسوولان صنایع نفت و انرژی کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه انرژی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

کمک به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی باکیفیت

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02163103314 و 09966170765 (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس حاصل کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مالزی