Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ساعت ۲۰:۳۰ امروز یکشنبه در ابوظبی به مصاف هم می روند.

سایت «عاجل» عربستان در گزارشی به تقابل ایران و عمان پرداخت و با عنوان «عمان در تلاش برای تاریخ‌سازی مقابل ایران»، نوشت: «بعد از داوری هایی که در مرحله گروهی علیه عمان بود و ممکن بود عمانی ها به مرحله یک هشتم صعود نکنند، این تیم برای عبور از یک هشتم نهایی (پیروزی مقابل ایران) نیازمند هوشیاری بیشتر داوران است»!

این سایت همچنین از سابقه رویارویی های ایران و عمان و بازی های مرحله مقدماتی دو تیم مطالبی را در گزارش خود عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4518320

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عمان جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال دورتموند معتقد است که شاگردانش با شایستگی با غلبه بر اتلتیکومادرید به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ترزیج که شاگردانش در تیم فوتبال دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زدند و با برتری خانگی 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 5 بر 4 جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند، پس از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم، بی‌نهایت راضی هستم و به این تیم و این باشگاه خیلی افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک فوق‌العاده بود. دوباره ما روی دو موقعیت ضربه خوردیم که می‌توانست تعادل بازی را برهم بزند اما ما هرگز باورمان را از دست ندادیم و به چیزهایی که قوی‌مان می‌کند، پایبند ماندیم. اگر دو بازی رفت و برگشت را نگاه کنید، ما با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. این یک موفقیت بزرگ برای باشگاه است.

وی افزود: این تقابلی بین دو تیمی بود که برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسیری سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بودند. در این مرحله از مسابقات، جزئیات کوچکند که تعیین‌کننده هستند و در این نبرد، جزئیات کوچک سمت ما بود. ما موفق شدیم در مجموع دو بازی پنج گل به اتلتیکومادرید بزنیم، کاری که تیم‌های زیادی موفق به انجامش نشده‌اند.

سرمربی دورتموند همچنین ضمن تمجید از حمایت همه‌جانبه هواداران‌شان از این تیم به خصوص جایگاه جنوبی ورزشگاه سیگنال ایدوناپاک که به "دیوار زرد" معروف است، اظهار داشت: ما از همان لحظه اول احساس کردیم که همه می‌خواهند برای هدایت انرژی خود در مسیر درست استفاده کنند. هفته گذشته دیدیم که بازی مقابل تیمی (اشاره به اتلتیکو) که بیش از 70 هزار نفر از آن حمایت می‌کنند، چقدر دشوار است، به همین دلیل در این دیدار می خواستیم با آن مقابله کنیم. صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه بوروسیا دورتموند ممکن نبود اگر همه ما به آن اعتقاد نداشتیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

ترزیج 41 ساله در پایان درباره رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما این فصل در مرحله گروهی دو بار با پاری‌سن‌ژرمن مصاف کرده‌ایم (شکست 2 بر صفر در پاریس و تساوی یک-یک در خانه) که بازی رفت در پاریس را اصلاً دوست نداشتم، اما بازی برگشت در دورتموند کاملاً متفاوت بود و ما حتی تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتم. ما حالا تیمی مستحکم‌تر نسبت به ماه سپتامبر و حتی دسامبر هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند