Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از ظهر یکشنبه و هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)،مراسم عزاداری پیاده علما، طلاب و مردم مومن ورامین با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مردم مومن ورامین در سوگ مادر سادات حضرت فاطمه الزهرا(س) از صبح  یکشنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان به عزاداری پرداخته و اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداران و سوگواران ورامینی پس از اجتماع در مسجد صاحب الزمان(عج) و طبق یک آیین سنتی چندین ساله، در خیابان‌های شهر حضور پیدا کرده و به عزاداری پرداختند.

مردم ورامین در روز شهادت حضرت زهرا(س)، مسجد صاحب الزمان(عج) تا گلزار شهدای سید فتح الله را با پای پیاده طی کرده و از این طریق ارادت و محبت خود به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به نمایش گذاشته و با امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

وارثان قیام ۱۵ خرداد، با اجتماع در گلزار شهدای سید فتح الله، دقایقی به عزاداری پرداخته و در غم جان سوز شهادت حضرت زهرا(س) بر سر و سینه زدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عزاداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود