Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:43:29 GMT

ضرورت حذف موانع ارتقای فرهنگ نماز در مدارس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۴۵۱

ضرورت حذف موانع ارتقای فرهنگ نماز در مدارس

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای ارتقای فرهنگ نماز، ضروری است ابتدا موانع موجود در  این مسیر شناسایی و رفع شود. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمد بطحایی در جلسه شورای عالی نماز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، تشکیل شورای عالی نماز را گامی در جهت رشد و ارتقای فرهنگ اقامه نماز در آموزش‌وپرورش برشمرد و اظهار کرد: مفتخریم که آموزش‌وپرورش در بین همه دستگاه‌ها و نهادها به‌عنوان دستگاه برتر درزمینه اقامه نماز  انتخاب‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقامه نماز و آموزش‌وپرورش گفت: با تغییر ساختارها تلاش کردیم موانع فراروی اقامه نماز در مدارس را رفع و شرایط برگزاری بیش‌ازپیش نماز در مدارس و نشر فرهنگ نماز فراهم شود.

بطحایی تصریح کرد: برای ارتقای فرهنگ نماز، ضروری است ابتدا موانع موجود در  این مسیر شناسایی و رفع شود. معاونت پرورشی و فرهنگی و همچنین استان‌ها باید در جهت ایجاد ساختارها و رفع موانع اقامه نماز تلاش کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: پیشنهادهای زیادی تاکنون برای اقامه نماز ارائه‌شده اما چنان‌که باید عملی نشده و این مشکلی است که باید آسیب‌شناسی و سپس ارائه راهکار برای رفع آن آسیب شود.

وی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مدارس درزمینه اقامه نماز یکی از عوامل مؤثر در اقامه نماز در مدارس است و اداره ارزیابی و عملکرد باید با جدیت در این موضوع ورود پیدا کند.

ستاد اقامه نماز آموزش‌وپرورش به شورای عالی نماز ارتقا یافتزنگ نماز دانش‌آموزان/حضور امام جماعت در مدارس

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب هزار ۶۱۵ اتاق و هفت خانه معلم برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: روز هشتم فروردین ۱۴۰۳ هم ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد چهارهزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش لرستان پذیرش شده‌اند

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تا کنون هفت هزار ۵۰۱ خانوار به تعداد ۳۶ هزار ۵۲۲ نفر توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش‌وپرورش پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه امکان‌پذیرش روزانه بیش از هشت هزار نفر در اماکن آموزش‌وپرورش وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفرروز از اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش بهره برده‌اند.

عزتی، بیان داشت: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به‌منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir برای خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

کد خبر 6064142

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد