Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:07:37 GMT

احتمال حضور مهاجم برزیلی در لیگ برتر ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۴۷۸

تیم فوتبال ماشین سازی تاکنون چند بازیکن برای نیم فصل دوم به خدمت گرفته است و اکنون قصد دارد یک مهاجم را به لیست نقل و انتقالاتی خود اضافه کند.

لوسیانو ادینهو بازیکن مد نظر مهاجری در خط حمله است و گفته می شودنصیرزاده مدیرعامل این باشگاه مذاکراتی با این بازیکن در ترکیه داشته اما هنوز توافقات نهایی دست نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ادینهو عملکرد درخشانی در خارج ازکشور نداشته است و سن این بازیکن هم بالا است به همین دلیل ماشین سازان برای جذب ادینهو دچار شک و تردید هستند و هنوز تصمیم قطعی نگرفتند.

مسئولان این باشگاه اطلاع دقیقی از وضعیت ادینهو در خارج از کشور ندارند و همین مسئله باعث شده که جذب این بازیکن با تاخیر مواجه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیم فصل دوم مد ترکیه ادینهو مهاجم برزیلی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، نتوانند به حج مشرف شوند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد. آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند. وی فلسفه حضور بعثه های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود. این مرجع تقلید با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها تاکید کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند. گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران