Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند وقتی است که در ‌سیروان برخی ادارات ارائه خدمات به مردم را تعطیل و مدیران کل آنها علت این موضوع را نداشتن چارت اعلام کرده‌اند‌، اما فرماندار سیروان این موضوع را تکذیب و اعلام می‌دارد ادا‌رات با هماهنگی تعطیل شده‌اند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، شهرستان سیروان یکی از شهرستان‌های شمالی استان ایلام است که در تاریخ در 15 مهرماه 1391 توسط  مصوبه هیئت وزیران از تفکیک شهرستان «شیروان و چرداول» به زمره شهرستان‌های کشور درآمده است و از آن تاریخ تاکنون بسیاری از ادارات آن موفق به کسب مجوز استقرار نشده‌اند و در بسیاری از موارد آن‌چه نصیب این منطقه از استان شده تغییر عنوان «بخش» به «شهرستان» بوده است و از طرفی ادارات مستقر نیز بیشتر توسط مدیران و پرسنل « پروازی»، « غیرساکن» اداره می‌شوند و به طبع برای تردد از وسایل نقلیه دولتی نیز استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در یک اقدام دادستان شهرستان سیروان ضمن ابلاغ در شورای اداری این شهرستان اقدام به صدور دستور توقیف و انتقال خودروهای غیرساکن این شهرستان به پارکینگ انتظامی و احضار مدیران استفاده‌کننده از خودروهای دولتی به دادسرا کرد.

متعاقب این اقدام، شهروندان سیروانی با صدور اطلاعیه و انتشار در فضای رسانه‌ای استان ایلام این اقدام انقلابی را ستوده و خواهان استمرار چنین برخوردی شدند، اما برخورد قاطع دادستان سیروان با واکنش ادارات غیرساکن مواجه و روز بعد از دستور توقیف در محل کار حاضر نشده و سبب مشکلات برای شهروندان سیروانی شده‌اند که با واکنش فضای رسانه‌ای استان ایلام مواجه‌ شد.

تعطیلی‌اداره‌کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان سیروان تا ابلاغ رسمی چارت سازمانی

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از تعطیلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیروان خبر داد و گفت: استقرار نمایندگی  بدون چارت و ابلاغ سازمانی و برخلاف قانون و صرفا جهت رفاه حال مردم بوده ‌و تا ابلاغ چارت سازمانی نمایندگی این اداره در سیروان تعطیل است.

مردم ‌سیروان برای پیگیری امور‌ خود به ‌چرداول مراجعه کنند

مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از پاسخ  به رسانه‌ها اجتناب کردند، اما به صورت ضمنی بیان داشتند تا ابلاغ رسمی چارت سازمانی صنعت، معدن و تجارت شهرستان تعطیل است و مردم برای پیگیری امور‌ خود به شهرستان چرداول مراجعه کنند.

تعطیلی تلافی‌جویانه ادرات شهرستان سیروان تکذیب می‌شود

اما فرماندار سیروان ‌در نشست با رسانه‌ها عدم حضور مدیران ادرات سیروان و تعطیلی ادارات مورد برخورد دادستان سیروان را تکذیب و تعطیلی ادارات در چند روز اخیر را با هماهنگی و صدور مرخصی عنوان کرد و ‌اظهار داشت: عدم حضور روسای دو اداراه با هماهنگی و صدور مرخصی و برای پیگیری امور‌ اداری در مرکز استان بوده است.

جواد رحیمی‌مقدم گفت: تمام ادارات و نمایندگی‌های برخی ادارات که چارت آنان تاکنون مصوب نشده فعال و در حال خدمت به شهروندان سیروانی هستند.

وی حضور 25 اداره و 11 نمایندگی ادراه در شهرستان شیروان را مورد اشاره قرار داد و افزود: با وجود اینکه چارت اداری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان مصوب نشده، اما به منظور رفاه حال مردم نمایندگی آنها در شهرستان مستقر شده است.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن