Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:15:53 GMT

رکورد ۱۰ هزار مخاطب برای خنکای ختم خاطره

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۵۲۱

رکورد ۱۰ هزار مخاطب برای خنکای ختم خاطره

بیش از ۱۰ هزار مخاطب به تماشای نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تماشاخانه ایرانشهر نشستند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌ «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ میزبان 10 هزار و 44 مخاطب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش‌ «خنکای ختم خاطره» که از 24 آذرماه ساعت 20 اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود، با ده هزار و چهل‌وچهار مخاطب به کار خود در این مجموعه پایان داد.

این نمایش در 34 اجرای خودپذیرای 10 هزار و 44 مخاطب بود که از این تعداد مخاطب 8678 مخاطب با بلیت 50 هزارتومانی، 74 مخاطب با بلیت 40 هزارتومانی و 438 مخاطب با بلیت 35 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 854 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان این نمایش را دیدند.

طبق این آمار، فروش نمایش «خنکای ختم خاطره» طی 34 اجرا مبلغ 458 میلیون و 819 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر دفاع مقدس تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر دفاع مقدس تماشاخانه ایرانشهر تئاتر تئاتر دفاع مقدس تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، حجت بامری، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دلگان گفت: در پی بارش‌های اخیر در ارتفاعات بزمان و طغیان رودخانه‌ها محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر مسدود شد.

دیگر خبرها

  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • آغاز بارش باران در ایرانشهر
  • سیلاب جان سه نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • انسداد محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست
  • تصویری از بارش شدید تگرگ در ایرانشهر