Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، مهرداد فتحی‌بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، یکشنبه، ۳۰ دی در مراسم هوای پاک، مسئولان و مردم که در دبستان پسرانه شاهد خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: از ۲۹ دی به مدت یک هفته به مناسبت هوای پاک برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.
وی به برگزاری برنامه محیط زیستی با با حضور تشکل‌های محیط زیست کوهدشت در اولین روز از هفته پاک خبر داد و گفت: پیام‌های محیط زیست از کلاس درس به جامعه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی‌بیرانوند با تاکید بر انجام کار فرهنگی برای تبیین فرهنگ زیست محیطی، ادامه داد: دانش‌آموزان به‌عنوان همیاران محیط زیست نقش مهمی در تبیین محیط زیست دارند.
مدیرکل محیط زیست لرستان بر ضرورت پرهیز از مصرف بی‌رویه آب توسط دانش‌آموزان، ضافه کرد: ریختن زباله در محیط زیست به کانون آلودگی تبدیل می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که دانش‌آموزان باید نسبت به محیط زیست حساس باشند، یادآور شد: کارت همیاران محیط زیست برای دانش‌آموزان لرستان صادر می‌شود که این کارت در گام نخست برای دانش‌آموزان دبستان شاهد صادر می‌شود.
فتحی‌بیرانوند با ذکر این مطلب که بحث‌های محیط زیست از حالت شعاری بیرون آمده است، اضافه کرد: بحث محیط زیست زندگی را با مخاطراتی مواجه می‌کند.
مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به این‌که کار محیط‌ بانی حفاظت از محیط زیست و برخورد با متخلفین محیط زیست است، اضافه کرد: محیط‌بانان طبق قانون در طول ماه ۱۸ روز در طبیعت حضور دارند.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی محیط زیست دانش آموزان شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست    با حضور دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

در این مراسم دکتر سعید یوسف پور دبیرعلمی همایش با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ارسال شده،  گفت : مطابق نظر داوران مجتبی اسماعیل زاد از آذربایجان غربی، امیرحسین یوسفی کیساری از گیلان و علی حسن زاده از استان فارس تندیس بخش عکس این جشنواره را دریافت کردند. 

جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت اموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال بختیاری  در تاریخ 28 و 29 فروردین برگزار شد .

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت از ایده‌های برتر دانش سنتی محیط زیست
  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار