Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:31:14 GMT

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهاوند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۷۹۲

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی پاسگاه گاماسیاب شهرستان نهاوند قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی، کامیون مورد نظر در ورودی شهرستان نهاوند مشاهده و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارکامرانی صالح بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته از این کامیون، ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 4518252

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم