Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آمار ۹ ماهه پزشکی قانونی استان، ۲۹ پرونده با شکایت ازکادر درمان از سوی مراجع قضایی به کمیسیون‌های اداره کل پزشکی قانونی ارجاع که ۱۳ نظریه کارشناسی منجر به محکومیت شده است. امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آمار ۹ ماهه قصور پزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۹ ماهه اول امسال ۲۹ پرونده با شکایت از کادر درمان از سوی مراجع قضایی به کمیسیون‌های اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ارجاع شده که از این تعداد ۱۳ نظریه کارشناسی منجر به محکومیت و ۱۶ پرونده تبرئه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: از تعداد پرونده‌های محکومیت، رشته تخصصی زنان و زایمان با ۵ پرونده در صدر میزان محکومیت در استان قرار گرفت ،همچنین ۳ پرونده دیگر از قصور پزشکی مربوط به رشته تخصصی گوش و حلق و بینی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به آمار یکسال گذشته در خصوص قصور پزشکی نیز گفت: مجموعا ۴۷ پرونده جهت بررسی قصور پزشکی به کمیسیون‌های پزشکی قانونی استان ارجاع که ۲۴  نظریه کارشناسی منجر محکومیت و ۲۳ پرونده نیز تبرئه شده است.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قصور پزشکی کمیسیون های پزشکی قانونی زنان و زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان

ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد از ورود و رسیدگی به حدود ۱۲ هزار فقره پرونده در این اداره کل طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده و بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره به اداره اجرای احکام ارسال شد.

«سید محمدمهدی مهاجریان مقدم» درخصوص آمار و عملکرد سال گذشته تعزیرات حکومتی استان، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به ۱۱هزار و ۷۴۴ فقره پرونده رسیدگی کرده است.

وی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۹ پرونده مختومه شده که مربوط به سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده های قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: سال گذشته تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۴۹ فقره پرونده، اجرا و مختومه شده است.

مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از جریمه وصول و  به حساب خزانه واریز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از کل وصولی‌ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، مهاجریان مقدم در پایان نیز گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۴۱۹ تیم گشت مشترک اعزام شده که دو هزار و ۵۴۹ مورد بازرسی داده و منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولیای دم در تویسرکان یک محکوم‌ اعدامی را بخشیدند
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول