Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:18:11 GMT

بانک اطلاعات فروشگاه‌های بزرگ در فسا تدوین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۸۶۲

بانک اطلاعات فروشگاه‌های بزرگ در فسا تدوین شد

شیراز-ایرنا- رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فسا گفت: برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد فروشگاه‌های بزرگ، بانک اطلاعات دقیق این فروشگاه‌ها در این شهرستان تدوین شده است.

مجید کشاورز، یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: هم اینک در شهرستان فسا 13فروشگاه بزرگ و 6هزار واحد صنفی فعال است که با توجه به اهمیت نظارت بر بازار عرضه و تقاضا، بازرسان این اداره به صورت منظم عملکرد این فروشگاه‌ها را مورد بازرسی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در قالب این بازرسی ها با هر گونه تخلف از جمله تقلب، کم‌فروشی، گرانفروشی و سایر تخلفات صنفی برخورد قاطع می شود.
کشاورز با اشاره به بازرسی فروشگاه های بزرگ شهرستان فسا به صورت هفتگی، بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر فروشگاه‌های بزرگ، کالاها و اجناس خود را از کارخانه ها و مراکز عمده تولید کالا به صورت مستقیم تهیه به همین سبب آنها را با تخفیف به مصرف کنندگان عرضه می کنند.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9653 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت و معدن فروشگاه هاي بزرگ تدوين بانك اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی