Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:57:09 GMT

آخرین وضعیت احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۸۸۰

آخرین وضعیت احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی بندرعباس با زیربنای نهایی ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در محوطه اصلی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال ساخت است. این بیمارستان با دستور استاندار هرمزگان با اعتبار یکی از پالایشگاههای هرمزگان در راستای کاستی‌های بخش بهداشت و درمان استان از ابتدای مرداد ماه سال ۹۷ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان با احتساب زیرزمین در هفت طبقه ساخته خواهد شد و شامل بخش های آزمایشگاه فیزیولوژی(پاراکلینیک قلب، پاراکلینیک مغز و اعصاب، پاراکلینیک ریه)، فیزیوتراپی، ۱۰ اتاق عمل، داروخانه، سالن اجتماعات و بخش آموزشی با ۳۵۰ صندلی، ICU، POST CCU، CCU و POST ICU ، تأسیسات، تصویربرداری، امحاء زباله، انبار مرکزی، رختشوخانه، استریل مرکزی، آشپزخانه، غذاخوری و رختکن مرکزی کارکنان می شود.

در این بیمارستان بخش اندوسکوپی شامل قسمت‌های اندوسکپی، برونکوسکپی، کلونوسکپی و بخش تصویربرداری شامل ماموگرافی، فلوروسکپی و OPG است و توزیع تخت‌ها نیز به صورت ۱۶۸ تخت بستری در هفت بخش ۲۴ تخت‌خوابی، ۷۰ تخت مراقبت ویژه و مراقبت ویژه متوسط و ۳۶ تخت بستری بخش ایزوله است.

ساخت پروژه‌ این بیمارستان اول مرداد ماه سال ۹۷ با اعتبار تخصیص یافته از سوی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس آغاز شد و در وضعیت کنونی این پروژه نزدیک به ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

شایان ذکر است مطالعات فاز یک در بخش معماری، سازه، تأسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی، عملیات اجرایی خاکبرداری، اجرای عایق GCL زیر بستر فونداسیون، اجرای بتن مگر اول سازه اصلی و آرماتوربندی و قالب بندی فونداسیون اجرا شده و دیگر اقدامات برای تحویل این هدیه‌ی سلامت به مردم شریف هرمزگان در حال پیگیری است.

کد خبر 4518345

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان پالایشگاه ستاره خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه تولید انواع گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای افزایش تولیدات گلخانه‌ای بمنظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری به متراژ ۱۵۵۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
مسعود حبیبی افزود: انواع گل‌های فصلی (شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و...) و درختان و درختچه‌های زینتی (شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و.) برای افزایش سرانه فضای سبز در شهرکرد در این گلخانه‌ها تولید می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است