Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:31:03 GMT

پوری‌حسینی ممنوع‌الخروج شد?

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۸۸۱

پوری‌حسینی ممنوع‌الخروج شد?

شنیده‌ها حکایت از ممنوع‌الخروجی میرعلی اشرف پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حکم بازپرس پرونده دارد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ اقتصادی اقتصاد ایران بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل دیماه امسال بود که رسانه‌ها از درخواست 50 نماینده مجلس از رئیس قوه‌قضاییه برای ممنوع‌الخروجی پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب را احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود داده و اعلام کرده بود: نامه تعدادی از نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع الخروجی رئیس سازمان خصوصی سازی این نامه را بیش از50نفر از همکاران امضا نمودند.

بعد از این اتفاق بود که پوری حسینی بلافاصله در گفتگو با خانه ملت، گفت: چنین درخواستی از سوی نمایندگان از قوه قضاییه مطرح شده است، اما بنده با هیچ شخصی مشکلی نداشته و تاکنون ممنوع‌الخروج نشده‌ام.

حالا پس از گذشت کمتر از یک ماه، شنیده می‌شود میرعلی اشرف عبدلله پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی(یا به قول رسانه‌ها همان آقای حاشیه خودمان، که از قضا دو دوره ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان شرقی را نیز بر عهده داشته است) با حکم بازپرس پرونده ممنوع‌الخروج شده است.

تا جایی که برخی رسانه‌ها نیز به نقل از احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس نوشته‌اند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دادستان کل کشور و دادستان تهران خواستار رسیدگی به پرونده آقای عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شده بودند. در این نامه نمایندگان خواستار ممنوع‌الخروجی وی جهت دسترسی دستگاه قضایی به این فرد برای بررسی برخی واگذاری‌ها شده بودند.

وی افزود: بازپرس شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، دستور ممنوع الخروجی وی را صادر کردند.

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: این موضوع اسباب دلگرمی مردمی است که بی‌صبرانه در انتظار رسیدگی به این پرونده هستند. روا نیست کسی که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و خاتمی بوده است، به واسطه چنین نقش‌های سیاسی، امکان به تاراج بردن بیت‌المال و اموال عمومی را برای عده‌ای خاص فراهم کند.

علیرضا بیگی یادآور شد: منتظریم هرچه سریعتر این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و نتایج آن از سوی قوه قضائیه اعلام شود.

پوری حسینی: عافیت‌طلب نیستمریاست دبیرخانه اجرایی شورای عالی اصل 44 از پوری حسینی گرفته شدپوری حسینی: بابت هر یک از واگذاریها باید به دادگاه برویمفرق پوری حسینی دهه 80 با دهه 90دادستان اردبیل: پوری‌حسینی از نظر دستگاه قضایی بدهکار استادعای جالب یک مقام آگاه: هیچ وزیری با استعفای پوری حسینی موافقت نمی‌کند

انتهای پیام/

R32365/P/S7,77,84/CT47 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد

با اعلام سازمان خصوصی‌سازی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌همراه چهار شرکت تابعه خواستار خرید باشگاه استقلال شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی گفت: مطابق تشریفات مندرج در آگهی عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس، امروز شنبه مورخ 1403/02/01 جلسه کارگروه بررسی صلاحیت متقاضیان در محل سازمان خصوصی‌سازی و با حضور متقاضیان تشکیل شد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: در جلسه‌ای که تشکیل شد برای هر یک از دو شرکت پرسپولیس و استقلال یک تقاضا دریافت شده بود.

اختصاصی| صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

بازیان اضافه کرد: گروهی از بانک‌های غیردولتی شامل بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین متقاضی خرید سهام پرسپولیس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌همراه شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام متقاضی خرید سهام استقلال بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک متقاضیان خرید سهام دو شرکت یادشده و بحث و گفت‌وگو و پیرامون موضوع، در نهایت با تصمیم کارگروه، صلاحیت متقاضیان مورد تأیید این سازمان قرار گرفت و بر این اساس، مقرر شد سازمان خصوصی‌سازی فهرست این متقاضیان را برای حضور در روز رقابت به سازمان بورس اعلام نماید.

بازیان گفت: بر اساس مفاد دستورالعمل مربوطه، در عرضه شرکت‌های بورسی و فرابورسی بررسی صلاحیت تخصصی متقاضیان، توسط کارگروه منتخب هیئت واگذاری و توسط سازمان خصوصی‌سازی صورت می‌گیرد و سایر صلاحیت‌ها شامل اهلیت عمومی و تمکن مالی توسط سازمان بورس و شرکت فرابورس صورت می‌‌گیرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند
  • نام پتروشیمی های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد
  • نام پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد
  • صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تایید شد
  • صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
  • اختصاصی| صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد