Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آزمون استخدامی نیروی انسانی مرکز اورژانس ۱۱۵روستای باش محله از توابع دهستان سنگر شهرستان فاروج برگزار و نیروها جذب شده و این واحد تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

دکتر  علی حق بین به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این واحد در قسمتی از مرکز جامع سلامت باش محله راه اندازی می شود تا دهستان سنگر را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای مراکز اورژانس 6 یا حداقل 5 نفر نیرو انسانی تکنسین یا کارشناس فوریت های پزشکی پیش بینی می شود، گفت: رویکرد در توزیع امکانات بهداشتی و درمانی ایجاد عدالت در حوزه سلامت است.

 

وی با اشاره به مطالبه مطرح شده از سوی شهروندان برای ایجاد دومین پایگاه سلامت در سطح شهر فاروج افزود: اختصاص پایگاه دوم به هر شهر ارتباط مستقیمی با تناسب جمعیتی  و رسیدن به 50 هزار نفر دارد.

 

وی به حضور هشت متخصص در بیمارستان فاروج هم اشاره کرد و افزود: براساس شاخص ها حضور پنج متخصص در بیمارستان فاروج نیاز بود اما در حال حاضر هشت متخصص  فعالیت می کنند.

 

دکتر حق بین، تعداد آمبولانس های فعال در سطح مراکز و بیمارستان شهرستان فاروج را مناسب ارزیابی کرد و گفت: برای بیمارستان سه دستگاه،  اورژانس دو دستگاه، در مرکز تیتکانلو یک دستگاه آمبولانس و با راه اندازی مرکز اورژانس باش محله یک دستگاه دیگر فعال می شود.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان حضرت زهرا س جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور به گلستان روزنامه شهید حجت الاسلام روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان اورژانس ۱۱۵ شهرستان فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد

حوالی ساعت ۸:۵۶ دقیقه امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳)، تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اعلام شد.

پس از اعلام این گزارش با هماهنگی لازم با عوامل پلیس محل حادثه در اتوبان به صورت کامل بسته و موقعیت برای فرود بالگرد فراهم شد.

کارشناسان اورژانس استان تهران در کمترین زمان ممکن فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.

در نهایت دو مصدوم با بالگرد جهت انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) به پد بوستان ولایت و سپس با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت