Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قاضی دزفولی، با اشاره به اینکه حوزه علمیه دزفول با حضور فضلا و علما پیشرفت ‌های بسیار خوبی داشته است، گفت: حوزه های علمیه را محور امور دینی، مذهبی و فرهنگی معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی»، در دیدار با نمایندگانی از شورای عالی حوزه‌ های علمیه، اظهار کرد: حوزه علمیه با حضور فضلا، علما و طلاب کوشا و تلاشگر دزفول پیشرفت ‌های بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی دزفول را شهری با پیشینه علم و فقاهت عنوان کرد و اذعان داشت: این شهرستان ظرفیت دارد که نقش بیشتر و بهتری در استان و حتی کشور ایفا کند و تلاش می ‌کنیم که حوزه را محور امور دینی، مذهبی و فرهنگی معرفی کنیم.

 

امام جمعه دزفول، با بیان اینکه علیرغم تلاطم و فراز و نشیب ‌های سیاسی حاکم بر کشور توانسته‌ ایم حوزه را کنترل کرده تا حرمت و جایگاه آن حفظ شود، افزود: وحدت و انسجام روحانیت در شهرستان موجب شده که با استفاده از خرد جمعی چالش‌ ها را پشت سر بگذاریم و امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

 

«حجت الاسلام بیگدلی»، نیز به پیشرفت‌ های زیاد حوزه علمیه دزفول اشاره کرد و ادامه داد: شرایط اقلیمی شهرستان، تأثیرگذاری علما در گذشته و محبوبیت در بین مردم و منطقه ایجاب می‌ کند که روحانیت از نظر کمی و کیفی بتواند پاسخگو باشد.

 

وی تصریح کرد: در کنار قله ‌های بلند افتخارات دزفول دره‌ های عمیقی وجود دارد که مایه نگرانی است و به لحاظ رشدی که وجود دارد باید شرایطی فراهم شود تا از این همه افتخارات پاسداری کنیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول، خاطر نشان کرد: باید به قدمت تاریخی و علمی دزفول و از سوی دیگر به آسیب‌ ها و خطراتی که متوجه افتخارات شهرستان است، نگریسته شود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان حضرت زهرا س جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور به گلستان روزنامه شهید حجت الاسلام روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان حجت الاسلام قاضی دزفول حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی

 حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل‌های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه‌های مختلف سند‌های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.

وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.

به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موشک‌های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب‌های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک‌ها را به ما نمیدادند، اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند