Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان در سخنرانی خود در نشست اقتصادی کشورهای عربی که امروز در بیروت آغاز به کار کرد به مسأله تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت لبنان و مسأله آوارگان سوری پرداخت.

وی در ادامه افزود: جنگ های داخلی و تروریسم تأثیر منفی بر روند توسعه در منطقه گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عون در خصوص اقدامات رژیم صهیونیستی نیز گفت: اسرائیل به تهدیدات خود علیه حاکمیت زمینی، دریایی و هوایی لبنان ادامه داده و قطعنامه ۱۷۰۱ را نقض می کند.

رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد: لبنان تاوان سنگینی برای جنگ ها و تروریسم داده و بار سنگین آوارگی سوری ها و فلسطینی ها را به دوش می کشد.

وی افزود: ما از جامعه بین الملل می خواهیم برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان تلاش کند. حل چالشهای پیش روی منطقه ما جز با توافق بر سر مسائل اصلی و محوری محقق نخواهد شد.

کد خبر 4518363

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لبنان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره حقوق بشر در مناطق فلسطینی در نشست ویژه شورای حقوق بشر گفت: اسرائیل به عمد به فعالیت آنروا ضربه می‌زند. اسرائیل معادل دو بمب اتمی در جنگ علیه غزه، بمب بر سر این منطقه ریخته است. اسرائیل به نسل کشی در نوار غزه ادامه می‌دهد و به نفرت پراکنی علیه همه اهالی این منطقه ادامه می‌دهد. اسرائیل همه غیرنظامیان در نوار غزه را سپر انسانی یا کمک کننده به حماس می‌داند. همه جهان شاهد فرار از مجازاتی است که اسرائیل از آن برخوردار شده است. ما برای توقف جنگ و نسل کشی باید وارد عمل شویم تا در آینده تکرار نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • بمباران سنگین جنوب لبنان توسط اسرائیل
  • هوش مصنوعی چگونه بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد؟
  • گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند
  • گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم غزه
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است