Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:27:22 GMT

افتتاح ۴۶۱ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۲۵۵

افتتاح ۴۶۱ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:۴۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۲۱۷ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در نشست اعضای شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولین کارگروه های ستاد اجرایی استان آذربایجان غربی که امروز ( 30 بهمن ) در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه ارومیه برگزار شد، گفت: در دهه فجر امسال 461 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 2 هزار و 217 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح می شود که از این تعداد 99 پروژه عمران روستایی و 60 پروژه عمران شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 146 پروژه اقتصادی با اعتبار بالغ بر 699 میلیارد ریال، در استان افتتاح می شود.

این مسئول به قدرت نفوذ فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه از ظرفیت های این امکان کاملا غافل شده ایم و می توانیم دستاورد های انقلاب را به خوبی در شبکه های مجازی تیلیغ کنیم.

آرامون خاطر نشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر در فضا سازی و طراحی المان های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی عمل نکرده ایم و به دلیل اینکه فضاسازی و طراحی المان و مبلمان شهری یک علم به روز شده است، می توانیم با استفاده از ظرفیت دانشگاه، شهر را آماده جشن پیروزی انقلاب کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: برای برگزاری جشن های چهلمین سالگرد گیروزی انقلاب اسلامی باید از جوانان استفاده کنیم چراکه جوانان جامعه از ظرفیت ها و نوآوری های بسیار خوبی برخوردار هستند که استفاده کردن از این ظرفیت باعث پرشکوه برگزار شدن جشن های انقلاب اسلامی می شود.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور به گلستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان تودیع و معارفه هرمزگان جنوب کرمان تشییع ایام دهه فجر افتتاح طرح های عمرانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود