Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@19:58:11 GMT

تنها بیمارستان شهرستان البرز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۲۷۵

تنها بیمارستان شهرستان البرز تعطیل شد

طبق آخرین اخبار رسیده بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز از فردا صبح بیماری پذیرش نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ تیرماه امسال به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شد که خبری مبنی بر تعطیلی بیمارستان رحیمیان شهر الوند از اوایل مردادماه شنیده شد و علت این تعطیلی عدم پرداخت مطالبات از سوی مراکز بیمه‌ای اعلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در این خبر آمده بود؛ براساس اخبار واصله متولیان بیمارستان رحیمیان الوند بنا دارند از ابتدای مردادماه از پذیرش بیمار خودداری کنند، در همان ایام با پیگیری فرمانداری شهرستان البرز و استانداری قزوین و پرداخت بخشی از معوقات توسط مراکز بیمه‌ای، از تعطیلی بیمارستان جلوگیری به عمل آمد، اما با وجود پرداخت بخشی از مطالبات این بیمارستان، مشکلات تنها بیمارستان این شهرستان حل نشد و امروز خبری مبنی بر تعطیلی بیمارستان رحیمیان منتشر شد. 

15سال است که از زمان تاسیس بیمارستان رحیمیان شهر الوند می‌گذرد و این بیمارستان خیریه تا به امروز با داشتن 50تخت و 10بخش تخصصی به ارائه خدمات به بیمارستان مشغول بوده، این بیمارستان 200پرسنل دارد و میانگین روزانه مراجعه‌کنندگان به تنها مرکز درمانی شهرستان الوند 1500نفر است.

دکتر ابوالفضل محمدزاده اولین گزینه‌ای بود که می‌توانست در این زمینه پاسخگوی اخبار منتشر شده درباره بیمارستان باشد.

مدیرعامل بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین خبر تعطیلی بیمارستان رحیمیان را تائید کرد و گفت این بیمارستان از صبح فردا(دوشنبه) ارائه خدماتی به بیماران نخواهد داشت.

گفتنی است؛ برخی منابع در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین علت این تعطیلی را مطالبات بیمه‌ای و نبود پزشک در بیمارستان عنوان می‌کنند.

طبق آخرین اخبار رسیده بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز از فردا صبح بیماری پذیرش نخواهد کرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز

ایسنا/البرز دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین، ۵۷۲ نفر در تصادف‌های شهری و جاده‌ای استان مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، از آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس این استان(۲۴ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ماه جاری) ۴۱۷ نفر در تصادف های شهری و ۱۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای استان مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

علاوه بر این، طی این مدت پنج هزار و۷۷۴ ماموریت غیرتصادفی و ۵۳۰ مورد ماموریت امدادرسانی در حوادث رانندگی صورت گرفته است.

بالگرد امدادی اورژانس البرز نیز در این مدت دو پرواز سه مصدوم حوادث رانندگی را به بیمارستان‌های استان انتقال داد.

از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه امسال نیز ۵۲ هزار و۲۷ نفر به مراکز اورژانس بیمارستان های البرز مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

در این مدت نیز ۹۲ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت اورژانس البرز بهره مند شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییرات گسترده در شبکه‌های فارسی؛ ایران اینترنشنال هم تعطیل می‌شود
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر