Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی سرهنگ غلامعلی تناکی‌زاده به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار رجب‌زاده قدردانی شد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی از زحمات سردار رجب‌زاده قدردانی و سرهنگ غلامعلی تناکی زاده به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه شهید ناصری از سال 96 در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی با هدف حفظ امنیت پایدار کار خود را آغاز کرده و تعامل و همکاری خوبی با مرزبانی دارد.

انتصابات جدید با رویکرد انتخاب افراد معتقد به سند تحولانتصاب‌های جدید در معاونت هنری و دفتر موسیقیانتصاب جدید از سوی وزیر اقتصاد/مسئول راه اندازی سامانه گمرک عضو کمیته توسعه دولت الکترونیک شد

تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی (قرارگاه شهید ناصری) در راستای انجام برنامه‌های عمرانی، خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی خراسان‌جنوبی مستقر شده و تاکنون اقدامات زیادی در شهرستان‌های مرزی خراسان‌جنوبی انجام داده است.

دشمن روز به روز در حال شکسته شدن است

جانشین بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد باید گام‌های اثر بخش بیشتری برداشته شود و رهبری به عنوان رهبر انقلاب تلاشش را داشته تا راه امام را با همان روش و مناسبت ادامه دهد.

سردار مهدی مهدوی‌نژاد افزود: بعد از یک هزار و 400 سال مشاهده می‌کنیم خدا امام را برای ما فرستاد و بعد از ایشان رهبری کار را ادامه می‌دهند.

وی گفت: هر کس در هر جایی که قرار می‌گیرد همه تلاشش را باید داشته باشد تا اهداف و ارمان‌های اسلام و انقلاب حفظ شود و ما در حال رشد اما دشمن در حال شکسته شدن است و نمی‌تواند گام درست بردارد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون مهر سرخ باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خون‌گیری سراسر استان آغاز شد و۹۱۶ نفر از مردم استان در این پویش شرکت کردند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی همچنین افزود: ششمین دوره پویش مهر سرخ که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغازشده است در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد.

وی افزود: در طول این مدت ۹۱۶ نفر جهت اهدای خون به مراکز خون‌گیری مراجعه نمودند که ۷۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی زاده از اهدای خون ۱۰۴ نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبر داد و گفت: ۴۷۲ نفر از اهداکنندگان شرکت کننده در پویش اهداکننده مستمر بودند و۵۴ خانم هم موفق به اهدای خون شدند.

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون فرشتگان رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوع دوست دعوت می‌کنم مانند همیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون وفرآورده های آن باشند.

کد خبر 6063518

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • نامگذاری بیش از ۳۲ هزار نفر بنام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است