Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@09:16:29 GMT

دوره مربی گری درجه c فوتبال در دامغان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۴۰۸

دوره مربی گری درجه c فوتبال در دامغان برگزار شد

ساسان معین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: دوره مربی گری درجه c فوتبال زیر نظر منصور بسطامی، مدرس فدراسیون فوتبال با حضور 25 نفر در حال برگزاری است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: این دوره آموزشی بنا به درخواست ورزش دوستان این شهرستان، طی هفت روز و به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معین تصریح کرد: این دوره آموزشی از 27 دی ماه آغاز شده است و تا پنجم بهمن 97 ادامه دارد.
وی افزود: افراد حاضر در این دوره آموزشی، پس از پایان دوره در صورت کسب قبولی، کارت مربی گری درجه c فوتبال دریافت می کنند و پس از دریافت کارت مربی گری می توانند به تیم داری، استعدادیابی و یا عقد قراداد با تیم های فوتبال اقدام کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: ورزش در این شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد و بیش از 2 هزار مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره ورزش و جوانان استان سمنان دی ماه فدراسیون فوتبال فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زارچ: دوره آموزشی مدیریت آفات پسته با حضور عسگری به عنوان مدرس و جمعی از بهره برداران در چرخاب کهنه شهرستان زارچ برگزار شد.

 

 باتوجه به نصب تله فرمونی چوبخوار جهت ردیابی و پایش تله‌ها به صورت هفتگی و تشخیص زمان پیک آفت و بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان تولیدات گیاهی و مشاهده آفات پسته در این راستا دوره آموزشی مدیریت آفات پسته برگزار شد.

 

در این کلاس که با استقبال باغداران همراه بود، راهکار‌های تشخیص، پایش و مدیریت آفات مهم پسته از جمله چوبخوار، سنک، گوموزو... ارائه شد، همچنین، توصیه‌های کاربردی برای اعمال مدیریت یکپارچه آفات با استفاده از روش‌های زراعی و شیمیایی و نکاتی در مورد تغذیه به باغداران ارائه گردید.

 

هادی کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ اظهار کرد: این اقدامات در راستای حمایت از باغداران و افزایش تولید پایدار محصول پسته در این منطقه صورت گرفته است، امیدواریم با همکاری باغداران و اجرای به‌موقع اقدامات مدیریتی، بتوانیم از خسارات ناشی از آفات پسته جلوگیری کنیم.

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود