Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یونایتد به ستایش از سختکوشی و از خود گذشتگی هافبک اسپانیایی تیمش پرداخته است.

طرفداری- اوله گونار سولسشر مایل است تا همچون سایر بازیکنان تیمش به آندر هررا اجازه بدهد تا خودش را ابراز کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، هررا یکی از ارکان اصلی تیم سولسشر بوده و تلاش خستگی ناپذیر او از چشم سرمربی تیم پنهان نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن به تازگی از میل بالای خود برای مشارکت در امر گلزنی گفته است و سرمربی یونایتد هم مشکلی با آزاد گذاشتن هافبک خود ندارد. 

آندر هافبکی است که مقداری با شاخصه‌های فیزیکی پل (پوگبا) و نمانیا (ماتیچ) فرق دارد. او دائما می‌دود. همراه با توپ می‌دود و ساده بازی می‌کند. همچنین فرارهای خوبی به داخل محوطه جریمه انجام می‌دهد، اگرچه ما بیشتر به پل و شاید اشلی (یانگ) از سمت راست اجازه می‌دهیم تا چنین کار را انجام بدهند. اما من هرگز مانع از حرکت او به درون محوطه جریمه نخواهم شد و امیدوارم به همین روال، به این کار ادامه بدهد. همیشه از تماشای آندر لذت برده‌ام. زمانی که او را از اتلتیک بیلبائو خریداری کردیم، مقابل ما (در لیگ اروپا) واقعا خوب کار کرده بود و از همان زمان چشم مرا گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید

فصل فاجعه‌بار رومئو لاویا زودتر از موعد پایان یافت

طرفداری | رومئو لاویا در تابستان گذشته نامی بود که در رسانه‌های انگلیسی بسیار مطرح می‌شد چرا که چلسی و لیورپول بر سر جذب او وارد دوئل نقل و انتقالاتی شدند. در نهایت این هافبک جوان بلژیکی با 58 میلیون پوند از ساوتهمپتون راهی استمفوردبریج شد.

اگرچه اولین فصل رومئو لاویا در چلسی یک کابوس تمام‌عیار بود. لاویا در نیم‌فصل نخست به علت آسیب‌دیدگی مچ پا و سپس دوران آماده‌سازی پس از آن غایب بود. این هافبک 20 ساله در هفته 19 لیگ برتر انگلیس بالاخره برای چلسی به مدت 32 دقیقه به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که در پایان همان بازی با مصدومیت همسترینگ روبه‌رو شد. 

با اعلام وب‌سایت چلسی، پس از بررسی‌های دقیق کادر پزشکی، رومئو لاویا به علت مشکلات جدی در ریکاوری از آسیب‌دیدگی همسترینگ و ران، تا پایان فصل 24-2023 دور از میادین خواهد بود و ادامه فصل جاری را از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد