Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:49:31 GMT

مراحل پایانی تصویربرداری «مرگ خاموش»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۶۵۶

مراحل پایانی تصویربرداری «مرگ خاموش»

بیش از ۹۷ درصد تصویربرداری سریال «مرگ خاموش» احمد معظمی در جنوب ایران به اتمام رسید و گروه برای پایان تصویربرداری عازم یکی‌ از کشورهای منطقه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ابوالفضل صفری تهیه‌کننده «مرگ خاموش» که تصویربرداری این مجموعه را از تابستان سال جاری در تهران شروع کرده است در زمینه این مجموعه تلویزیونی گفت: گروه چندهفته‌ای در جنوب ایران مشغول ضبط مراحل پایانی بود و هفته آینده برای ضبط صحنه‌های خارج از کشور ،عازم یکی از کشورهای منطقه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون 97 درصد کار تصویربرداری فصل اول این مجموعه به اتمام رسیده و ضبط قسمت‌های پایانی نیز تا نیمه اسفند به پایان می‌رسد.


این تهیه‌کننده مراحل تدوین این سریال سی‌وسه قسمتی را طولانی دانست و تاکید کرد: مجموعه «مرگ خاموش» جلوه‌های ویژه و پست پروداکشن سنگینی دارد که حمید قربانی از اول اسفندماه تدوین آن را آغاز می‌کند.


نویسندگی سریال «مرگ خاموش» با هومان فاضل و حسین تراب نژاد است. این پروژه صد قسمتی به سه فصل متمادی و پشت سر هم تقسیم می‌شود و به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در عین حال به واکاوی پشت پرده‌های آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.


«مرگ خاموش» به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه می‌شود و سعید راد، جلال فاطمی ، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری،رضا مولایی، سامیه لک،مهدخت مولایی ، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، پرویز فلاحی پور، حمید شریف‌زاده،حسین سحرخیز در آن بازی دارند.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان خبرگزاری شبستان اردبیل انقلاب اسلامی تشییع حضرت زهرا س حجت الاسلام روحانی دوره آموزشی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان سریال مرگ خاموش تصویربرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران