Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به شهر مقدس قم، با آیات عظام و مراجع تقلید حضرات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به شهر مقدس قم، با آیات عظام و مراجع تقلید حضرات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاجی صادقی در این دیدارها به ارائه گزارشی از اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری و اجرای پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی در نقاط کم برخوردار و محروم کشور پرداخت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین گزارشی از اقدامات سپاه در حوزه معنویت افزایی و آگاهی‌بخشی به آحاد کارکنان سپاه و بسیجیان ارائه کرد.

 

وی ارتباط و پیوند سپاه با روحانیت را عمیق و ناگسستنی توصیف و تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان به‌ عنوان پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی، گوش به فرمان ولایت تا پای جان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و تامین امنیت و آرامش ملت ایران ایستاده‌اند.

 

مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها تمسک به قرآن و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را چراغ روشنگر مسیر هدایت انسان توصیف و توصیه‌ها و رهنمودهایی در خصوص حفظ و ارتقای بصیرت دینی و روحیه انقلابی آحاد پاسداران و بسیجیان ایراد کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان تشییع انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان حضرت زهرا س دوره آموزشی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان شهید ارتش حاجی صادقی مراجع تقليد سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است

امام جمعه یزد گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معجزات الهی بود که به فرموده امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امروز _سی و یکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه دشمنان با ترفندها و توطئه‌های گوناگون به دنبال رخنه کردن در فکر و اندیشه نوجوانان و جوانان در مسائل دینی هستند اظهار کرد: انسان با بصیرت و حقیق‌ت‌جو، فریب دروغ‌ها و توطئه‌های دشمن را نمی‌خورد بلکه خصلت‌های پسندیده را در خود پرورش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله حجاب دارای دو جنبه است، یکی جنبه شرعی و الهی پوشش است، جنبه دیگری که اهمیت این امر را دو چندان می‌کند قصد دشمن در گسترش شهوت در جامعه است، دشمن می‌خواد نگاه‌های آلوده و فساد را با دریچه بی‌حجابی اجرا کند، همان مسئله‌ای است که غربی‌ها را گرفتار کرده است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه باید توطئه دشمن را در زمینه ترویج بدحجابی و بی‌حجابی خنثی کرد گفت: همه ارگان‌ها، دستگاه‌های فرهنگی، معلمان، روحانیت، دانشگاه‌ها، بازاریان، خانواده‌ها و… موطف هستند در زمینه حجاب برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی داشته باشند.

ناصری در ادامه به روز ارتش جمهوری اسلامی و پیشرفت آن از نظر علمی و نظامی و سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره گرد و گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معجزات الهی بود که به فرموده امام خمینی (ره) انجام شد.

وی گفت: این حرکت‌های عظیم سپاه در مقابل رژیم صهیونیستی و با وجود تهدیدات دشمن در پی اطاعت از فرمان فرماندهی معظم کل قوا و با شجاعت تمام انجام گرفت.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اقدام سپاه، روحیه انقلابی را در کشور زنده کرد و به دشمن فهماند که ایران اسلامی با اعتماد و توکل به خداوند چه قدرت و توان بالایی در برابر دسیسه‌های دشمن دارد و همه دنیا را انگشت به دهان گذاشت.

کد خبر 745984

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران