Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی کوتاه مدت «هر مسجد یک خبرنگار» به همت کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، دوره آموزشی کوتاه مدت «هر مسجد یک خبرنگار» با حضور اساتید برجسته حوزه رسانه و با استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در سالن جلسات خانه فرهنگ تبریز و با حضور سرزده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در حاشیه این کارگاه آموزشی ضمن تقدیر از ابتکار عمل ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری در زمینه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: مشارکت خبرگزاری شبستان و خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‎‌شرقی نیز در این رویداد رسانه‌ای اقدامی مبارک است.

بنابر این گزارش، در این دوره آموزشی محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و سرپرست خبرگزاری شبستان در استان در سخنانی به تشریح مبانی مربوط به اخلاق رسانه‌ای و سوژه‌یابی در حوزه دین پرداخت و خواستار انعکاس حداکثری اخبار مربوط به مساجد و برنامه‌های دینی و مذهبی در رسانه‌های مکتوب و مجازی شد.

همچنین محمدامین خوش‌نیت و پیمان پاکزاد از اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه در کلاس‌هایی جداگانه مبانی مربوط به اصول خبرنویسی و گزارش‌نویسی را تشریح کردند و در ادامه مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‎‌شرقی به طرح مباحث مربوط به سرفصل‌های دوره آموزشی پرداخت.

گفتنی است، دوره آموزشی کوتاه مدت «هر مسجد یک خبرنگار» در راستای تربیت نیروی انسانی آشنا با حوزه رسانه و با هدف انعکاس فعالیت ‌های کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی در آستانه فرا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تبریز برگزار شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان تشییع انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان حضرت زهرا س دوره آموزشی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان شهید ارتش دوره آموزشی خبرنگاری کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام کرد ویدئوی انتشار یافته توسط رسانه‌های معاند مربوط به دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تبریز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا است رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی  دارند.

 

.

 

این مرکز افزود: ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال 1401 است که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز کرد که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه