Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: انسانی که دلداده اهل بیت (ع) باشد، همه داشته‌های خود را نثار آن‌ها کرده و در مقابل همه جریانات مخالف می‌ایستد.

وی افزود: اگر قرار باشد فردی در حوزه سیاسی با شعار خدمت به مردم به موقعیت برسد و از مردم و همه امکانات نقطه تمرکز اهل بیت (ع) برای ارتقای خود استفاده کند، قطعا این فرد دلداده اهل بیت (ع) نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه استمرار عشق به اهل بیت‌(ع) در دل انسان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: زمانی این موضوع استمرار می‌یابد که انسان در مقابل همه جریان‌های مخالف بر اهل بیت (ع) بایستد.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به اینکه لازمه عشق به اهل بیت (ع) حضور در مراسم سوگواری و عزاداری ایشان است، بیان کرد: اگر دلی ظرف عشق به اهل بیت (ع) قرار گرفت، مصداق اجابت دعای حضرت ابراهیم (ع) می‌شود.

وی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا وقتی دل ظرف عشق به اهل بیت (ع) می‌تواند همیشگی باشد و تضمینی به بقای آن وجود دارد؟، اضافه کرد: خیر، تضمینی برای آن وجود ندارد، چراکه برای این موضوع شرایطی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به پایمردی و ایستادگی در این عشق اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حضور دشمنان امام علی (ع) در مقابل منزل ایشان گفت: جریانی برای مقابله با پیامبر (ص) بود، پیغمبر براساس حکمت خدا به پیامبری رسید، همواره حکومت الهی به خدا اختصاص پیدا می‌کند و پیفمبری پیامبر اکرم(ص) نیز در این راستا صورت گرفته بود.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: سه تن از افرادی که درخصوص کمک به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در روز حضور جمعیتی که به منزل ایشان آمده و منزل را به آتش کشیدند، نظرات و کارهای مختلفی را ارائه  و انجام داده بودند.
وی اضافه کرد: آخر کار، دو نفر اول تا پایان در کنار امام علی (ع) بودند، اما نفر سوم در مقابل ایشان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: روزی که دشمنان به منزل امام علی (ع) آمدند، فاطمه زهرا (س) برای گفتمان به پشت درب آمدند، چراکه این موضوع اصلا قصه رقابت سیاسی نبود و این موضوع امروز نیز ادامه دارد، زیرا امروز نیز برخی درخصوص گفتمان الهی و اهل بیت (ع) اطلاعاتی ندارد و آن را درک نمی‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: جریانی که به واسطه حضور جمعیتی بی‌بصیرت در مقابل درب منزل فاطمه (س) و حضرت علی (ع) و هجوم آن‌ها در منزل ایشان ایجاد شد، از یک هزار و 400 سال قبل تاکنون نیز ادامه داشته است و امروز نیز دشمن قصد دارد از طریق افراد بی‌بصیرت در جامعه دودستگی ایجاد کند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که عملیات وعده صادق مصداق بارزی برای ضرورت ادامه یافتن معادله بازدارندگی در برابر تجاوزات دشمن به شمار می‌رود.

در این بیانیه آمده است: ما عملیات نیروهای مسلح ایران را علیه دشمن صهیونیستی تبریک می‌گوییم. دشمن صهیونیستی آمریکایی، جز زبان سلاح و زور زبان دیگری را نمی فهمد. تنها با این زبان می‌توان به تجاوزات آنها علیه ملت‌ها پایان داد.

گردان‌های حزب الله عراق تصریح کردند: اگر سلاح نبود سرزمین ما در جریان مرحله نخست اشغالگری آزاد نمی‌شد و داعش که ساخته دست این دشمن است شکست نمی‌خورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون سلاح حاکمیت از دست رفته کشورها بار دیگر به دست نمی‌آید. حمایت از رژیم صهیونیستی یکی از وظایف اصلی پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه است.

روز گذشته نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای انجام حمله منحصر به فرد و بی‌سابقه علیه رژیم ستمکار و متجاوز صهیونیستی در قالب عملیات تنبیهی «وعده صادق» را به ملت مجاهد و رهبری ایران تبریک گفت و تصمیم شجاعانه و حکیمانه جهت پاسخ قاطع به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: با وجود تهدید، ارعاب و فشاری که صورت گرفت جمهوری اسلامی حق طبیعی و قانونی خود را عملی ساخت و وعده صادق خود را با شجاعتی بی‌نظیر، حکمتی بزرگ و والا و برآوردی دقیق از مواضع در سطح منطقه و جهان به اجرا گذاشت.

کد خبر 6078595

دیگر خبرها

  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند
  • اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • تجمع خودجوش مقابل دانشگاه تهران در حمایت از مجازات دشمن صهیونیست