Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:26:58 GMT

42 مورد بنای غیرمجاز در ماسال تخریب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۵۸۳۰

42 مورد بنای غیرمجاز در ماسال تخریب شد

علی شالیکار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس گزارش های رسیده؛ افرادی اقدام به ساخت و ساز در اراضی ملی می کردند که بر همین اساس ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال حسب دستور قضایی به مناطق جنگلی و ییلاقی سویه پشته، شنبه راه، اولسبلنگاه، خریدول و شالما اعزام شدند .
وی تصریح کرد: این اراضی در مجموع به مساحت 9 هزار و 498 متر مربع با دستور قضایی رفع تصرف و 42 مورد تجاوز به منابع طبیعی در این مناطق تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دادسرای شهرستان ماسال به طور جدی و مستمر پیگیر حفظ و احیای حقوق عامه بوده و تمامی نهادهای مسئول ملزم به رعایت قانون و برخورد با متخلفان در این حوزه هستند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. شهرستان ماسال با دارابودن جاذبه های طبیعی و ییلاقات بکر و زیبا و به عنوان نزدیکترین منطقه ییلاقی به مرکز استان، هر ساله خیل عظیمی از گردشگران نوروزی را به سوی خود جذب می کند.
ییلاقات زیبای اولسبنگاه، نمننمه پشت، سی فی، النزه، خشکه دریا، منطقه باستانی اسب ریسه، آبشار رامینه، غار آویشو، بام سبز و مشهد میرزا (محل شهادت میرزا کوچک) در منطقه ییلاقی آلاله پشته از جمله جاذبه های گردشگری شهرستان ماسال محسوب می شود.
همچنین بقاع متبرکه آقا مهر علی و آقا رضا علی شالماء، امام زاده شفیع، آقا سید رضای دلیجان و آقا سید ابراهیم قران از جمله زیارتگاه ها و اماکن مذهبی ماسال هستند.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تجاوز جاذبه های طبیعی جاذبه های گردشگری ساخت و ساز قانون جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یکی از اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم در حین درگیری و تخریب وسایل یک واحد صنفی در شیراز شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که ۲ نفر با سلاح گرم از نوع کلت کمری و سلاح سرد از نوع قمه درحال درگیری با متصدی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه هستند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: مأموران انتظامی وارد عمل شده، اما در این هنگام ۲ نفر از اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور شدند.
ضربت گفت: پس از اخطار‌های مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و بی توجهی آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و پای یکی از اراذل و اوباش را مجروح و سرانجام او را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه وضعیت این فرد مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه فرار کرد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک قبضه سلاح گرم شامل کلت کمری به همراه هفت فشنگ، کشف و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • علت آتش‌سوزی منابع طبیعی راین چه بود؟
  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • تاریخی‌ترین بنای فلاورجان
  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • «ماه‌نشان»؛ ۱۰۰ نشان اعجاب‌انگیز برای گردشگران
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین