Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جمعی از سهامداران پدیده شاندیز امروز (یکشنبه) در اعتراض به بلاتکلیفی سرمایه گذاری آنها در پروژه پدیده شاندیز مقابل وزارت کشور تجمع کردند.

به گزارش رکنا، حدود صدنفر از سهامداران و سرمایه گذاران پدیده شاندیز با سردادن شعار و با در داشتن کاغذ نوشته هایی خواستار رسیدگی هر چه زودتر به وضعیت سرمایه گذاری شان در این پروژه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم میانسالی که خود را یکی از سهامداران پدیده معرفی کرد گفت: چندین سال است که در این پروژه سرمایه گذاری کرده ام و به رغم چند بار تجمع در تهران و مشهد هنوز هیچ فکری برای ما نشده است.

وی اعلام کرد: به عنوان یکی از 31 هزار سهامدار پدیده می گویم که ما از حق خود کوتاه نمی آییم خواستار رسیدگی مسئولان هستیم.

این خانم گفت: چند سال پیش زمانی که قصد سرمایه گذاری داشتیم از مسئولان ذیربط و شهرداری سوال کردیم. همه آنها سرمایه گذاری در این پروژه را مجاز اعلام کردند، حالا چه شده است که کسی به فکر ما نیست. یکی از افرادی که خواستار محاکمه و مجازات او هستیم سعید مرتضوی است که در مورد پرونده پدیده کوتاهی کرده است.

وی ادامه داد: برخی مسئولان دولتی در گذشته که با راهنمایی های آنها در این طرح سرمایه گذاری انجام دادیم تا زمانی که مقداری این پروژه پیشرفت کاری داشت از آن حمایت می کردند به دلیل اینکه حتما برای خودشان هم درآمدهایی داشت، اما همین که این پروژه متوقف شد و درآمدهای آنها هم قطع شد دیگر کسی از ما حمایت نکرد.

این سهامدار پدیده تاکید کرد: من به عنوان یکی از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری چند سال پیش منزل مسکونی خودم که 400میلیون تومان بود فروختم و در این پروژه سرمایه گذاری کردم در حال حاضر منزل مسکونی من که آن را فروختم حدود چندین میلیارد تومان شده اما هیچ سودی از این سرمایه گذاری که آید من نشده، سرمایه من هم از بین رفته است.

وی گفت: متاسفانه رسانه ها و به خصوص صدا و سیما و مطبوعات از انعکاس درست تجمعات ما خودداری می کنند و صدای ما به گوش مسئولان نمی رسد. من از همه مسئولان و رسانه ها می خواهم به داد ما برسند.

پروژه پدیده شاندیز دو سال و نیم پیش در پی برخی تخلفات از جمله عدم دریافت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده، در حالی که به علت سهامی خاص بودن شرکت مجاز به چنین کاری نبود با دستور مقام قضایی تعطیل شد. در مرحله نخست این اقدام دفاتر فروش و عرضه سهام شرکت پدیده شاندیز مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف شد.

این پروژه که افزون بر 130 هزار سهامدار در سراسر کشور دارد در این مدت با چالش های عدیده ای مواجه بود. مسئولان دولت یازدهم به ویژه وزارت کشور و استانداری خراسان رضوی و نیز دستگاه قضایی به منظور حفظ حقوق مردم و حل مشکلات آن تلاش زیادی کردند که از دریافت مجوز تغییر کاربری زمین ها تا مجوزهای مربوط به ساخت و ساز و عرضه سهام آن در بورس را شامل می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس در دیدار فرشته نجات با سرهنگ مهدوی بازمانده حادثه سقوط هواپیما در کرج چه گذشت؟ + فیلم و عکس محله ای در تهران که هنوز بوی مرگ می دهد ! جزئیات همسرکشی دلال دلار بعد از پایین آمدن قیمت ارز + در تهران رخ داد مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد راز کیسه ای بزرگ یک جوان که در خیابان های خلوت آبادان پرسه می زد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: منزل سرمایه گذاری وزارت کشور پدیده شاندیز سهامداران اعتراض عکس فیلم مشهد صبح زن مادر حادثه دختر تصادف نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کلیات انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا بحث کارشناسی پیرامون قیمت نهایی آن طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آینده جمع‌بندی و مصوب شود.

وی افزود: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان، آورده شهرداری ۱۵۰ میلیارد تومان و آورده سرمایه‌گذار ۵۰۰ میلیارد تومان است که شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ مترمربع و ۳۵۰ عدد پارکینگ مکانیزه می‌شود و پرداخت مابقی تملکات آن توسط سرمایه‌گذار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نوع خود بزرگترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امیدواریم در طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.

حیدری با اشاره به رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس گفت: طرح عملیاتی این پروژه سال‌ها است در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ پارکینگ، ۵۵۰۰ مترمربع فضای اداری و ۲۲۰۰ مترمربع فضای تجاری منتشر و ارزش نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رفع ابهامات موجود در پروژه زمین استاندارد اسکیت واقع در پارک گل محمدی مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به ابهامات موجود در این نوع پروژه‌ها، مقرر شد با مکاتبه از طرف شهردار این کلان‌شهر تمام معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه موظف و مکلف شوند تا استعلامات لازم در اسرع وقت به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌ها پاسخ داده تا نتایج آن برای تصویب نهایی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها مطرح شود.

حیدری بیان کرد: تعیین تکلیف هتل و مجموعه تجاری اجلاس آخرین مورد مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری بود که با توجه به قرارداد منعقده شده، مقرر شد جمع‌بندی نهایی آن در اسرع وقت انجام و ابهامات موجود رفع شود.

کد خبر 746916

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • پدیده کشتی آمریکا:تماشای کشتی تیلور برای من نعمت بود
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور