Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  مسابقات قویترین مردان کورد کشور تحت عنوان "به هیز‌ترین پیاوانی کورده واری" به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شعار "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" شامگاه روز جمعه ۲۸ دی ماه با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات ۲۰ ورزشکار به نمایندگی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و کُرد‌های مقیم مرکز در شش گروه با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و نهایی برگزار شد که ورزشکاران در هر مرحله سه آیتم را پشت سر گذاشتند.
در مرحله مقدماتی ورزشکاران آیتم‌های حمل شاسی ۳۲۰ کیلوگرم، پرتاب کیسه ۱۰ هزار کیلویی و حمل کیسه‌های ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ کیلو گرم را انجام دادند.

در مرحله نیمه نهایی ورزشکاران آیتم‌های حمل اسکات تعادلی ۳۶۰ کیلوگرم، حمل صفحات وزنه ۷۵، ۱۰۰ و ۱۲۵ کیلوگرم و آیتم سه گانه شامل بلند کردن گوی ۱۶۰ کیلوگرم، حمل یک جفت چمدان ۳۰۰ کیلوگرم به متراژ هشت متر و بلند کردن کنده ۱۳۰ کیلوگرم از بخش‌های این آیتم بودند.

در بخش نهایی نیز ورزشکاران سه آیتم غلت لاستیک ۴۵۰ کیلوگرم، بلند کردن شاسی فلزی ۴۰۰ کیلوگرم و بلند کردن گوی‌های ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ کیلوگرم از آیتم‌های مرحله نهایی بودند.

در پایان رقابت‌ها نیز والی فلاحی از دیواندره مقام قهرمانی را کسب کرد، سیروان سلیمانی به نمایندگی از استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر دوم شد و زکریا قاسمی از دیواندره در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، این مسابقات با شعار چهل سال ورزش، چهل سال افتخار در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد و تصاویر ضبط شده آن در ایام الله دهه فجر از سیما مرکز کردستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی

امام جمعه ارومیه:
هر تجاوز دشمن پاسخی پشیمان کننده در پی‌خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: هر تجاوز دشمن به خاک کشور، پاسخی پشیمان کننده و دشمن‌شکن در پی‌خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به عملیات وعده صادق و اینکه نظام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن داد، گفت: ایران با موشک و پهپاد بر اساس موازین و قوانین بین المللی، جواب دندان شکنی به جنایات رژیم صهیونیستی داد.

وی با بیان اینکه گستاخی رژیم صهیونیستی از حد گذشته بود، گفت: این پاسخ نظام تنها یک هشدار بود که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به گستاخی‌های خود ادامه دهد، جوابی قویتر از این دریافت خواهند کرد.

خظیب جمعه ارومیه ادامه داد: در مجامع بین المللی این تصور حاکم بود که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است، اما ایران نشان داد نه تنها رژیم صهیونیستی قابل شکست بلکه حامیان این رژیم نیز شکست پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام راحل گفت: سپاه پاسداران طی بیش از ۴۵ سال در کنار ارتش ضمن دفاع از کشور، در بحران‌های اجتماعی نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به تلاش ورزشکاران برای عزت آفرینی برای کشور در میادین جهانی افزود: امتناع ورزشکاران از مسابقه با ورزشکارانی از رژیم صهیونیستی باید به الگویی در بین کشور‌های مسلمان تبدیل شود. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: ورزشکاران زیادی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که این شهدای ورزشکار، باید الگوی ورزشکاران قرار گیرد. 

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: شعار سال باید نصب العین مردم و مسئولین قرار گیرد و ضروری است با برنامه‌ریزی، تا پایان سال منویات رهبری را جامعه عمل بپوشانیم. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه حجاب و عفت، مسئله‌ای فقهی، شرعی و قانونی است، افزود: قوه قضاییه و نیروی انتظامی و سایر مسئولین وظایف خود را با رعایت موازین شرعی و اخلاقی در این حوزه رعایت کنند و ما نیز از این افراد حمایت کنیم چرا که مسئله حجاب و عفاف باید در بین افراد بی‌حجاب تببین شود. 

امام جمعه ارومیه بر لزوم توجه به رعایت حق الناس تاکید کرد و گفت: غالب کردن جنس بی‌کیفیت، سد معبر، چشم چرانی و غیبت نمونه‌ای از حق الناس است که فرد باید قبل از مرگ از آن استغفار و جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره