Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید کشاورز رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فسا گفت: برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد فروشگاه‌های بزرگ، بانک اطلاعات دقیق این فروشگاه‌ها در این شهرستان تدوین شده است.

وی بیان کرد: تاکنون در شهرستان فسا ۱۳ فروشگاه بزرگ و ۶ هزار واحد صنفی فعال است که با توجه به اهمیت نظارت بر بازار عرضه و تقاضا، بازرسان این اداره به صورت منظم عملکرد این فروشگاه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز با اشاره به بازرسی فروشگاه‌های بزرگ شهرستان فسا به صورت هفتگی، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر فروشگاه‌های بزرگ، کالا‌ها و اجناس خود را از کارخانه‌ها و مراکز عمده تولید کالا به صورت مستقیم تهیه می‌کنند این کالا‌ها با تخفیف به مصرف کننده عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فسا تصریح کرد:در قالب این بازرسی‌ها با هر گونه تخلف از جمله تقلب، کم‌فروشی، گرانفروشی و سایر تخلفات صنفی برخورد قاطع می‌شود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

بانک اطلاعات در فروشگاه‌های بزرگ فسا تدوین شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد