Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازیگر که ساخت فیلمی را در سه روز به پایان رسانده، گفت: خیلیها انگار دوست دارند قدیمی ها مثل من و لابد همین چند نفری که باقی مانده؛ هم بمیرند و نهایتا به ختم شان بیایند. رضا رویگری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با اعلام اینکه کسی جویای حال قدیمی‌ها نیست عنوان کرد: توقعی نیست، اما کسی هم خبری نمیگیرد چه برای بازی کردن باشد و چه حتی احوالپرسی ساده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که اهمیتی هم ندارد!

این بازیگر قدیمی تلویزیون و سینما افزود: همین چند وقت اخیر اتفاقا سراغ یک فیلم نسبتا کوتاه رفتم که کم و بیش بی شباهت به حال و روز این روزهایم نیست. فیلمی با عنوان «تنهایی» که حدود ۵۰ دقیقه است و اتفاقا آن را در سه روز ساختم.

وی درباره مدت زمان فیلمبرداری این اثر خود نیز گفت: بالاخره بعد از چند دهه در این سینما و تلویزیون، اینقدر تجربه دارم که از پس چنین کاری حتی در این زمان کم برآیم. گروه خوبی داشتم که با چند میلیون سرمایه گذاری اسپانسر و لطف دوستانی که حتی رایگان کار کردند، آن را ساختم.

رویگری همچنین درباره دلیل اینکه چرا این فیلم را مرتبط با زندگی خود می‌داند، عنوان کرد: در این فیلم از تنهایی امثال خودم هم گفتم، چون خیلی‌ها انگار دوست دارند قدیمی‌ها مثل من و لابد همین چند نفری که باقی مانده؛ هم بمیرند و نهایتا به ختم شان بیایند.

این بازیگر همچنین اعلام کرد؛ قرار است فیلم «تنهایی» را برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده کنم، چون در ایران رویدادی که فیلم‌هایی با این زمان را رقابت دهند، وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رضا رویگری رویگری بازیگر سینما اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی رینگ چهارم باید از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا این پروژه به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است که باید در کنار مباحث ترافیکی به موضوع این موضوع به صورت اساسی رسیدگی شود، اظهار کرد: منابع متحرک را به‌عنوان راهبرد اساسی در کلان‌شهر اصفهان مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه و رفع مشکلات موجود باید از وزیر کشور برای حضور در اصفهان و آزادسازی اراضی راه آهن دعوت کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی نیز لازم است از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا رینگ طلایی کلان‌شهر اصفهان به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 747849

دیگر خبرها

  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری