Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان کرمان اعلام کرد: یک هفته دیگر جلسه کارگروه مربوطه تشکیل و راجع به نحوه تامین نیازها تقسیم کار خواهد شد و به اداره کل اتباع نیز ابلاغ شود که برنامه خود را در این باره چگونه می خواهد اجرا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار، ظهر امروز(۳۰ دی) در نشست ساماندهی کودکان کار، با استناد به آیین نامه مربوطه، بر شناسایی، جذب، پذیرش و توانمندسازی این افراد تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی از دستگاه های حاضر در جلسه با محوریت بهزیستی خواست: با توجه به آیین نامه، ظرف مدت یک هفته همه آنچه که برای اجرای دقیق و کامل آن نیاز است را اعلام کنند و با توجه به اینکه بخش زیادی از کودکان کار، اتباع افغانی هستند؛ اداره کل اتباع استانداری نیز موظف به اعلام نیازمندی های مذکور است‌.


نماینده عالی دولت در استان کرمان اعلام کرد: یک هفته دیگر جلسه کارگروه مربوطه تشکیل و راجع به نحوه تامین نیازها تقسیم کار خواهد شد و به اداره کل اتباع نیز ابلاغ شود که برنامه خود را در این باره چگونه می خواهد اجرا کند.


 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه
مشکلی از حیث تامین اعتبار و...برای اعطای وام های خوداشتغالی نداریم بلکه مشکل در اجرا است؛ گفت: فرصت شغلی به اندازه نیروی جویای کار استان وجود دارد.


فدایی به موضوع اخیر کودکان گل فروش هم اشاره ک تاکید کرد: پیشنهاد دادیم مرکز موقت برای ساماندهی و نگهداری و تربیت کودکان کار از استان کرمان آغاز شود؛ نحوه برخورد با کودکان کار مهم است و مدتها برای خود من سوال بود که دولت می خواهد با کودکان کار چه کند؟




وی اشاره ای نیز به سفر اخیر نوبخت به جنوب کرمان کرد و از ارائه طرح و برنامه برای رفع فقر و محرومیت‌ خبر داد و اظهار داشت: حاشیه نشینی هم موضوع مهم است‌.


محمدصادق بصیری، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم با بیان اینکه نقطه ای نگاه کردن به مسائل اجتماعی درست نیست و باید مسائل را در یک چرخه ببینیم‌؛ افزود: استانی با این گستره جغرافیایی را وقتی با سیستان مقایسه می کنیم که ۴ کمپ ماده ۱۶ دارد و خانم ها را هم تفکیک کرده  اما ما تنها یک کمپ آن هم برای مردان داریم؛ باید امکانات نگهداری و بازآموزی فراهم شود‌.
 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور به گلستان هرمزگان حضرت زهرا س جنوب کرمان مسجد روزنامه شهید کودکان کار ساماندهی استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای برادران گفت: در این طرح سرمایه گذار به جای راه اندازی کارخانه، از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی استفاده می‌کند و با سرمایه کمتر، با نشان تجاری جدید و برای بازار هدف، کالا تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی درغزه
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی