Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@01:49:36 GMT

راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی خانگی در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۰۹۳

راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی خانگی در الیگودرز

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان الیگودرز گفت: 2 نیروگاه خورشیدی خانگی در روستاهای الیگودرز راه‌اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سرلک ظهر امروز در گفت‌و‌گو با سفیر افلاک، با اشاره به احداث نیروگاه برق خانگی در روستاهای الیگودرز اظهار داشت: دو نیروگاه خورشیدی خانگی در شهرستان الیگودرز راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: نخستین نیروگاه خورشیدی خانگی در روستای چغاگرگ و دومین نیروگاه در خیابان مدرس شهر الیگودرز احداث شده است.

 

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان الیگودرز عنوان کرد: همشهریان جهت دریافت اطلاعات مربوط به احداث نیروگاه خورشیدی خانگی و فروش انرژی در قالب قرارداد 20 ساله می‌توانند به مدیریت توزیع برق شهرستان الیگودرز واقع در میدان مدافعان حرم ابتدای جاده خمین مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و سرمایه گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات به زودی افتتاح می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان در ابتدا، هدف احداث 4 واحد 183 مگاواتی را در برنامه قرار داد که 2 واحد آن سال 87 احداث و در آن برهه زمانی دارای ظرفیت 160 مگاواتی بود که سال 99 در فاز توسعه 23 مگاوات به ظرفیت پیشین اضافه شد.

احداث دو واحد جدید این نیروگاه سال 1401 آغاز شد که نخستین آن طی مدت کمتر از 5 ماه، با شبکه سراسری سنکرون شد و در ادامه واحد چهارم این نیروگاه فروردین سال 1402 با شبکه سنکرون شد.

میزان سرمایه گذاری در واحدهای سوم و چهارم نیروگاه بالغ بر 90 میلیون یورو است که میزان اشتغالزایی دوران ساخت آن بیش از 100 است.
طبق برنامه ریزی های انجام شده پروژه احداث بخش بخار این نیروگاه با سرمایه گزاری حدود 300 میلیون یورو و با ظرفیت 360 مگاوات و با رویکرد تامین برق پایدار برای صنایع عملیاتی شده است. این نیروگاه در مساحت 100 هکتاری در استان سمنان جانمایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • چشم ایران به برق خورشید روشن می‌شود؟
  • همدان صاحب ۳ نیروگاه خورشیدی جدید می‌شود
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود
  • جانمایی سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۳۵ مگاوات در همدان
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان