Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@17:06:35 GMT

سارقان لوازم خودرو هنگام فرار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۱۱۳

رکنا: کلانتری 127 نارمک، صبح امروز از دستگیری 2 سارق لوازم خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی ها به 10 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "مجتبی سهرابی منش"، در خصوص این خبر گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار مشکوک دو مرد که در حال کلنجار رفتن با در یک خودروی سواری بودند، توجه آنها را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران، برای بررسی موضوع به سمت این دو مرد مظنون تغییر مسیر دادند اما زمانی که این افراد متوجه حضور خودروی پلیس شدند سعی کردند با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کنند که این اقدام با سرعت عمل ماموران بی نتیجه ماند و هر دو تن در همان حوالی بازداشت شدند.
سرهنگ سهرابی منش، عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند اما هیچ کدام اتهامات وارده را قبول نکرده و سعی کردند خود را بیگناه جلوه دهند اما زمانی که از میان وسایل آنها تعدادی اموال مسروقه از جمله ضبط و باند و قفل فرمان مسروقه کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشودند.
کلانتر 127 نارمک، تصریح کرد: متهمان در اعترافات خود به 10 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در همان شب اقرار کردند و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد جزئیات همسرکشی دلال دلار بعد از پایین آمدن قیمت ارز + در تهران رخ داد این ویروس از گرجستان وارد ایران شد + علائم بیماری اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرار سرقت اخبار حوادث خودرو فرار متهمان نارمک دستگیر شد عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه نجات تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا در باشت