Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساندرو تونالی، فقط موهایش شبیه پیرلو نیست بلکه سبک بازی او نیز مشابه آندره آ پیرلو است و حالا در 18 سالگی، مشتریان مهمی را خواهان خود می بیند.

طرفداری- یوونتوس نمی خواهد داستان تلخ از دست دادن مارکو وراتی برایش تکرار شود و وضعیت پدیده های جوان ایتالیایی را به دقت پیگیری می کند. در این راه، یوونتوس ممکن است با ماروتا، مدیر سابق خود وارد یک دوئل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رومئو آگرستی، ساندرو تونالی، هافبک 18 ساله ایتالیایی برشا توانسته در این فصل خود را به عنوان پدیده جدید تیم ملی ایتالیا مطرح کند و به تیم ملی بزرگسالان ایتالیا نیز دعوت شود. این موضوع باعث شد تا اینتر برای جذب وی ابراز علاقه کند اما با این حال، یوونتوس نیز بیکار ننشسته است. روز گذشته، فدریکو چروبینی، دست راست فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس بازی تیم های برشا و پروجا را از نزدیک مشاهده کرد تا عملکرد تونالی را به طور دقیق زیرنظر بگیرد. روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز یکی دیگر از حاضران سرشناس در استادیوم محل برگزاری بازی بود. در این مسابقه، برشا با نتیجه 2-0 پیروز شد و تونالی نیز عملکرد خوبی در بازی داشت. قیمت تونالی، بیش از 25 میلیون یورو تخمین زده می شود اما این قیمت، رقمی نیست که یوونتوس را وادار به عقب نشینی کند. انتظار می رود به زودی یوونتوس مذاکرات خود با ایجنت بازیکن و باشگاه برشا را آغاز کند اما باید منتظر عکس العمل اینتر نیز باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از قطع همکاری با تاتنهام در مارس سال 2023 دیگر هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت و حالا بیشتر از یک سال است که از میادین فوتبال دور است و به نظر می‌رسد که قصد دارد به زودی به عرصه مربیگری برگردد. 

پیش از این گفته شده بود که ناپولی علاقه زیادی به همکاری با او پس از اخراج رودی گارسیا داشت اما این مربی ایتالیایی تصمیم گرفت که همچنان به تعطیلاتش ادامه دهد و هدایت این تیم بحران زده پس از قهرمانی در سری آ ایتالیا برا قبول نکرد. 

حالا رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی اعلام کرده‌اند که یوونتوس و منچستریونایتد به صورت جدی در حال بررسی شرایط سرمربی سابق تاتنهام هستند که تجربه هدایت اینتر و چلسی را هم در کارنامه دارد و انتظار می‌رود که مذاکرات به زودی با هر دو باشگاه از سوی آغاز شود. 

نتایج ضعیف مکس آلگری در یوونتوس و اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد باعث شده است که مدیران این دو باشگاه به فکر قطع همکاری با آنها باشند و جستجو برای پیدا کردن بهترین جانشین برای این دو مربی را آغاز کرده باشند.

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • تصاویری هولناک از فوران آتشفشان در اندونزی + فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال