Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اردویی، گردشگری وراهیان نور سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:سفر دانشجویان این استان به اردوهای راهاین نور از دهم اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا،مجتبی قنبری با بیان اینکه اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از دهم اسفندماه آغازخواهد شد بیان کرد: ۶۰۰۰ نفر از استان خراسان جنوبی تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده به مناطق عملیاتی جنوبی اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همزمان با فصل سرما، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز خواهد شد. سفر هم استانی های ما در خراسان جنوی نیز تا نیمه فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

قنبری بابیان اینکه اوایل بهمن به مدت یک ماه اعزام دانش آموزان را خواهیم داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود قریب به ۲۰۰۰دانش آموز پسر و دختر در قالب ۴۵ کاروان به جنوب کشور اعزام شوند. همچنین سفر دانشجویان نیر دهم اسفندماه آغاز خواهد شد. در این بخش هم بیش از ۱۵۰۰ نفر راهی سرزمین های نور می‌شوند. علاوه بر این از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده هم اردوی محلات را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز