Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم حمیدوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از مهمترین شاخص های توسعه را جدی گرفتن نقش و جایگاه نخبگان و نیروی انسانی کارآمد و فرهیخته دانست.
وی اضافه کرد: تاکنون نقش نخبگان برای ایجاد تحول و رسیدن به مبانی توسعه پایدار و متوازن کمی نادیده گرفته شده، اما دولت تدبیر وامید استفاده از نیروهای کیفی و نخبه را باور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدوند گفت: طرح شناسایی نخبه های اسدآبادی مقیم در پایتخت و دیگر نقاط کشور باهمکاری مرکز رشد شهرستان و دستگاه های اجرایی در حال اجراست.
فرمانداراسدآباد یادآوری کرد: پس از شناسایی، ایده و طرح های نخبگان در بخش های مختلف در قالب همایش های علمی درخواست می شود.
وی با بیان اینکه کلید توسعه اسدآباد در دستان نخبه های علمی، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: تعصب این افراد را برای عمران و توسعه زادگاهشان باید برانگیخت.
اسدآباد در شاهراه اصلی و محل تلاقی 6 استان غربی و جنوب غربی کشور قرار دارد و واقع شدن آن در مسیر بزرگراه کربلا این شهر کوچک را به منطقه ترانزیتی مهمی در عرصه حمل و نقل جاده ای به کشورهای همسایه تبدیل کرده است.
7527/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت حمل و نقل دستگاه های اجرایی کربلا نیروی انسانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم

هرمزگان-جام جم انلاین- دوره اخلاق حرفه ای نخبگان وکاپیتانهای تیم های ملی وملی پوشان باحضورحجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ،مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان درجزیره قشم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ،میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ،مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان وجمعی از مسئولین دوره اخلاق حرفه‌ای واردوی راهیان پیشرفت ویژه نخبگان و کاپیتان هاورزشی تیم های ملی رشته‌های مختلف کشور در جزیره زیبای قشم آغاز شد .   

     لازم بذکراست، دوره مذکوربه مدرسی حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران بعنوان هم اکنون در حال تدریس است.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند