Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، سرهنگ ابراهیم شریفی در این باره گفت: روز گذشته از طریق سامانه فوریت های پلیسی اعلام شد که مردی در مقابل یک کیوسک روزنامه فروشی، شروع به عربده کشی و چاقو کشی کرده است. در ادامه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران به محل اعزام شدند و ماجرا را بررسی کردند.

وی افزود: در ادامه مشخص شد مردی برای خرید سیگار و تنقلات به کیوسک روزنامه فروشی مراجعه کرده و از آنجایی که مست بوده است، به طور ناگهانی شروع به عربده کشی کرده و با شکستن شیشه آن‌جا و با استفاده از یک چاقو همه افراد حاضر در صحنه را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحب کیوسک نیز با دیدن این شرایط پلیس را در جریان موضوع قرار می دهد.

وی افزود: با مشخص شدن این موضوعات، ماموران عملیات کلانتری به سرعت وارد عمل شده و پس از خلع سلاح متهم، او را زمین‌گیر کرده و به کلانتری تحویل می دهند. با بررسی های انجام شده در کلانتری نیز مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چاقوکشی درگیری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد

ایسنا/بوشهر جانشین انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل صیاد بندرامام حسن دردیلم دستگیر شد.

سردار سهام صالحی افزود: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل احدی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آنها را در کمتر از ۱۸ ساعت در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

به گفته وی، علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است و متهمین نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان