Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: 55 پروژه عمرانی، رفاهی و اقتصادی شهرداری های استان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی روز یکشنبه با اشاره به اعتبار 870 میلیارد ریالی طرح های یاد شده، افزود: پروژه های قابل افتتاح در بخش عمران، رفاه و اقتصادی بوده و با پیگیری مسئولان شهری و با توانمندسازی و ارایه راهکارهای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها، موجب اشتغالزایی در سطح استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، شهرداران و مجموعه های مدیریت شهری استان قزوین باید به صورت ویژه در خصوص معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به شهروندان تلاش مضاعف داشته باشند.
این مسئول گفت: فضاسازی شهرهای استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی علاوه بر افتتاح طرح های مختلف خدماتی مورد تاکید قرار دارد.
صالحی در پایان با اشاره به مردمی برگزار شدن آیین های دهه مبارک فجر امسال، اظهار داشت: برنامه های این دهه باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی های موجود در شهرها و با نوآوری و خلاقیت همراه باشد.
8054*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري ها افتتاح پروژه ها استان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این حوزه پرداخت و اظهارکرد: از جمله اتفاقات خوبی که سال گذشته شاهد بودیم، می‌توان به بهره‌برداری از پل شهید میرزایی، تعریض پل دهرود به عنوان یک مطالبه ۲۰ ساله مردمی و آغاز حفاری خط ۳ مترو از انتهای بلوار امامت به بلوار امیریه اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان خردادماه هم شاهد بهره‌برداری از تعریض پل سرخس در بلوار شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید هریری خواهیم بود، گفت: علاوه بر این، در فروردین‌ماه، تست گرم خط ۳ هم انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تا پایان شهریورماه و اوایل مهرماه شاهد مسافرگیری در این مسیر خواهیم بود.

نژادحسین در ادامه صحبت‌های خود به صدور مجوز انعقاد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اشاره کرد که براساس این قراردادها، هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ایستگاه سلامت خط ۲ مترو هم تا ۲۲ بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

نژادحسین گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۳، نیاز به تملک نداشته و با تامین اعتبار و پیش رفتن انعقاد قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و سعی داریم در همین دوره به بهره‌برداری برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897769

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳