Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:04:06 GMT

فعالیت ۶۰۰۰ همیار طبیعت در سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۶۳۴

فعالیت ۶۰۰۰ همیار طبیعت در سیستان وبلوچستان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: همیار طبیعت طرحی برای مشارکت مردم در حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی است که در این استان 6 هزار همیار طبیعت وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالباسط پاکزاد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه در طرح همیار اعضا در سه سطح مروج، محافظ و دانش آمور قرار دارند، اظهار کرد: هم اکنون دو هزار نفر همیار مروج، هزار نفر همیار محافظ و 3هزار دانش آموزدارای کارت همیاران طبیعت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، از آنجایی که با پراکندگی و وسعت زیاد عرصه‌های مرتعی، جنگلی و بیابانی در استان مواجه هستیم حفاظت از مراتع و آبخیزداری به تنهایی محقق نمی شود و مشارکت همگان امری ضروری به نظر می رسد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بیان کرد: این طرح با هدف جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیاء عرصه های منابع طبیعی، کمک به توانمندسازی و ایجاد تشکلهای تخصصی ایجاد شد به گونه ای که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای 2هزار و 989 نفر دیگر نیز کارت همیار صادر می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!