Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:32:39 GMT

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی و یک کفی تریلر در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۷۰۰

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی و یک کفی تریلر در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف 2 دستگاه خودرو سواری و یک کفی تریلر، در 2 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین یاری در گفت‌گو با نافع در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودرو سمند در همدان، طرح مهار در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی شهرستان اسدآباد در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر و با ایست و بازرسی مقطعی با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مذکور را مشاهده و راننده و 2 نفر دیگر از سرنشینان آن را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در ماموریت دیگری، کارکنان انتظامی شهرستان حین گشت‌زنی یک دستگاه خودرو پراید بدون صاحب را در حوالی پارک ملت مشاهده که در بررسی‌ها مشخص شد این خودرو  دارای سابقه سرقت از شهرستان کنگاور است

وی در ادامه از کشف یک کفی تریلر در روز گذشته در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به این که وسیله مذکور دارای سابقه سرقت بود، در حوالی میدان آزادگان شهرستان اسدآباد به صورت بلاصاحب مشاهده و به پارکینگ منتقل شد.

یاری در پایان با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه کامیون باری از محور سگزآباد - بوئین زهرا بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: خودرو مورد نظر پس از مدتی تعقیب و مراقبت در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف شده و در بازرسی از آن یک مخزن مخفی که به شیوه ماهرانه به منظور قاچاق سوخت تعبیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ نفر دستگیر و ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر در پوشش خانواده ۴ نفره

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر توسط یکی از افراد سابقه دار به شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهم که با یک دستگاه سواری پراید به همراه همسر و ۲ فرزند خود به سمت بوئین زهرا در حال حرکت بود در ورودی شهر متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلنجین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه وانت نیسان، حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ تن چوب درخت گردو که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی و منابع طبیعی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • حراج قرآن سرقتی از ایران این‌بار در ساتبیز لندن!
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد