Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته حمایتی میان ۶.۵ میلیون کارگر خبر داد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست شورای عالی حفاظت فنی در جمع خبرنگاران گفت: بسته حمایتی کارگران بر اساس مصوبه سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد و 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5میلیون کارگر اعتبار مربوط به بسته حمایتی خود را دریافت کردند.

وی گفت: گروه های کارگری پس از ابلاغ اعتبار 1450 میلیارد تومانی سازمان برنامه  و بودجه از بسته حمایتی بهره مند شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره مشاغل عملیاتی آتش نشانی که طبق مصوبه امروز شورای عالی حفاظت فنی در گروه ب مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفتند، گفت: بر اساس مصوبه امروز مشاغل عملیاتی آتش نشانی ماهیتا سخت و زیان آور شناخته شدند و در گروه ب مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در نهایت قرار شد مصادیق مشاغل عملیاتی آتش نشانی متناسب با استان های مختلف که ممکن است عناوین این مشاغل متغیر باشند، در کمیته های استانی بررسی و پیوست مصوبه برای اجرا ابلاغ شود.

نحوه پیگیری مشکل کسانی که امروز "بسته حمایتی" به حساب آنها واریز نمی‌شود

 انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار کارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران اخبار کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز دوشنبه در آئین واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: نهضت ملی مسکن و خانه‌دار شدن تمام اقشار جامعه یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های دولت مردمی سیزدهم است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی این استان که در سامانه ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، بعد از واگذاری زمین آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه ساخت مسکن حمایتی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون یک هزار و ۶۰۲ واحد تکمیل شده که امروز همزمان با سراسر کشور در استان به مددجویان کمیته امداد استان واگذار شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان از تلاش همه دستگاه‌های متولی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 6079201

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • شومر خواستار بسته حمایتی فوری برای اسرائیل شد