Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در اجرای دستور قضائی و پیگیری شورای تامین شهرستان مبنی بر مقابله جدی با قاچاقچیان منابع طبیعی و جنگلی شهرستان نور، موضوع در دستور کار این ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل اکیپ ویژه متشکل از ماموران یگان امداد و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در یک عملیات مشترک موفق شدند، محل دپوی چوب‌های جنگلی را در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان نور، ادامه داد: در این عملیات ۲ متهم به قاچاق چوب شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از محل دپوی چوب‌های قاچاق بیش از ۲۸ تن چوب کشف و ضبط شد.

سرهنگ شالیکار گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات چوب بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در این ارتباط یک دستگاه خودرو وانت نیسان نیز توقیف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز از کشف ۱۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران بخش انتظامی تجن در مسیر حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل چوب بود مشکوک شدند و در بازرسی از خودروی متهم ۱۰ تن چوب جنگلی را که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، خاطر نشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی سودجویان منابع طبیعی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک


کشف ۳۸ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نور و ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان

سرهنگ شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۸۰ بشکه به مقدار تقریبی ۱۷ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ شکوهی راد اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری