Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در چارچوب رقابت هاي بسکتبال حرفه اي آمريکا، NBA، دو تيم فيلادلفيا و اوکلاهاما سيتي تاندر به مصاف هم رفتند که اين بازي با 117 بر 115 به سود تاندر به پايان رسيد.
به گزارش آريا، کوارتر اول اين ديدار بازي با برتري تاندر همراه بود و آن ها 33 بر 25 پيروز ميدان شدند. کوارتر دوم اما براي فيلادلفيا بود و آن ها موفق شدند که 31 بر 26 پيروز ميدان شوند و نتيجه در مجموع 59-56 به سود تاندر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوارتر سوم اما براي تاندر بود و آنها 29 بر 23 حريف خود را شکست دادند و در مجموع 88 بر 79 از حريف خود جلو باشند. کوارتر چهارم اما با برتري فيلادلفيا تمام شد و آن ها 36 بر 29 پيروز شدند اما در نهايت تاندر با نتيجه 117-115 اين بازي را به سود خود تمام کرد.

بوستون سلتيکس موفق شد تا در خانه آتلانتا هاوکس، با نتيجه 105- 113 به پيروزي برسد. در کوارتر نخست، آتلانتا هاوکس به لطف درخشش جان کالينز و بمبري بهتر ظاهر شد. در سمت ديگر نيز کايري اروينگ و جيسون تيتم، بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشتند. نتيجه اين کوارتر، 36-28 به سود ميزبان بود. کوارتر دوم، نزديک اما به سود سلتيکس به پايان رسيد. ستاره بي چون و چراي اين کوارتر، کايري اروينگ بود که 2 پرتاب 3 امتيازي متوالي از او، اوج عملکردش در اين وقت را نشان داد. کوارتر دوم با حساب 31-32 به سرانجام رسيد.
با شروع نيمه دوم، بازي در دستان بوستون سلتيکس قرار داشت. درخشش جيسون تيتم، نتيجه 22-23 را در کوارتر سوم ثبت کرد. در وقت پاياني، شاگردان استيونز قاطعانه پيروز شدند. نوبت به درخشش جيلن براون و آل هورفورد در اين کوارتر رسيد. نتيجه 16-30 و 105-113 در کل بازي، بوستون سلتيکس را پيروز اين ديدار کرد.

از سري رقابتهاي بسکتبالnba، تيم هاي هيوستون راکتس و لس آنجلس ليکرز به مصاف هم رفتند که اين ديدار در وقت اضافه با نتيجه 138-134 به سود راکتس به پايان رسيد. نمايش درخشان کايل کوزما و بال در کوارتر نخست سبب شد تا ليکرز به خوبي هيوستون را در اين کوارتر تحت تاثير قرار دهد. 20 امتياز از کايل کوزما در کنار بازي درخشان ساير بازيکنان ليکرز اين تيم را با نتيجه 26-39 در کوارتر نخست به پيروزي رساند. در کوارتر دوم هم نمايش ضعيف هيوستون ادامه داشت و اين تيم در خط آتش، موفق عمل نمي کرد. اين کوارتر هم با نتيجه 20-25 به سود ليکرز به پايان رسيد.
با شروع کوارتر سوم، سه امتيازي هاي موفق بازيکنان هيوستون درکنار، عملکرد ضعيف ليکرز در خط حمله سبب شد اختلاف امتيازي از 18 امتياز به 4 امتياز کاهش پيدا کند. لونزو بال پس از پيچ خوردگي مچ پاي چپ از بازي خارج شد. هاردن نقش کليدي در روند خوب هيوستون در اين کوارتر ايفا کرد. اين کوارتر 36-22 به سود راکتس به پايان رسيد.
هيوستون در اين کوارتر هرچه فشار آورد، در به تساوي کشاندن بازي ناموفق بود. نمايش درخشان لنس استفنسن ذکه هرچه سه امتيازي در اين کوارتر زد براي ليکرز به بار نشست) سبب شد تا اين تيم با نتيجه 109-116 در فاصله 72 ثانيه به پايان بازي از هيوستون پيش بيفتد. دو سه امتيازي از جيمز هاردن و يک شوت ناموفق از سوي استفنسن سبب شد تا در فاصله 4.9 ثانيه، هيوستون فرصت برابري کار را داشته باشد. پرتاب سه امتيازي زيباي اريک گوردون کار را در امتياز 120 برابز کرد. در وقت اضافه جدال اينگرام در برابر هاردن و گوردون بي فايده بود و اين هيوستون بود که به زيبا ترين شکل ممکن اين بازي را به سود خود به پايان رساند. جيمز هاردن با کسب 48 امتياز، 8 ريباند و 6 پاس منجر به گل، همچون هميشه نقش اول ميدان را بازي کرد. کايل کوزما هم با کسب 32 امتياز، 8 ريباند و 3 پاس منجر به گل ستاره ليکرز بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هاردن گوردون هيوستون لس آنجلس ليکرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد در یک بازی تماشای و جنجالی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته 120 دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کرده و با پیروزی برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار هم با غلبه برابر بارسا اختلاف امتیازشان را در صدر جدول لالیگا زیاد کنند و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند. 

رئال در بازی رفت این فصل هم موفق شده بود با درخشش جود بلینگام به پیروزی برسد و بازی فینال سوپر جام که برابر حریف قدیمی برگزار شده بود را هم با برد پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و شب گذشته توانست برای سومین بار متوالی در طول یک فصل برنده میدان باشد. 

این اتفاقی است که پس از 88 سال بار دیگر تکرار می‌شود و بارسا در طول این هشت سال هرگز در یک فصل در سه ال‌کلاسیکوی متفاوت شکست نخورده بود. به نظر می‎‌رسد که ژاوی در تقابل با رئال چندان ماهر نیست و روزهای سختی که روی نیمکت بارسا تجربه کرده هنوز به پایان نرسیده است.

دیگر خبرها

  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا