Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ عناوین و موضوعات سلسله نشست‌های علمی مد و لباس اسلامی ـ ایرانی (سنم) هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام شد.

بر اساس این اعلام 10 نشست علمی پیش از برگزاری جشنواره هشتم فجر برگزار خواهدشد که اولین نشست فردا دوشنبه اول بهمن ماه با موضوع «تبیین نقش مکران در فرهنگ و جامعه ایرانی» از ساعت 15 تا 17 در خانه کتاب ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست «بررسی مد و لباس در شبکه‌های مجازی» روز سه‌شنبه دوم بهمن ماه و نشست «بررسی ارتباط رسانه‌ها با سبک زندگی با تکیه بر مد و لباس» نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

عناوین و روزهای سایر نشست‌ها به این شرح است: نشست «تحلیل جامعه شناسی رابطه پوشاک و هویت ایرانی» روز شنبه ششم بهمن ماه، نشست «تحلیل نقش نمادهای آیینی و دینی در نشانه‌های بصری طراحان لباس» روز یکشنبه هفتم بهمن ماه، نشست «تأثیر بصری گرافیک در طراحی لباس» روز دوشنبه هشتم بهمن ماه، نشست «کارآفرینی در حوزه مد و لباس» روز سه‌شنبه نهم بهمن ماه، نشست «بررسی مطلوبیت اجتماعی، عزت نفس و نوع پوشش» روز چهارشنبه دهم بهمن ماه، نشست «نقش تکنولوژی در لباس» روز شنبه سیزدهم بهمن ماه و نشست «سیر تاریخی تغییرات لباس در دوره معاصر» روز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: ساعت برگزاری همه نشست‌ها از ساعت 15 تا 17 است و محل برگزاری نشست‌ها نیز در خانه کتاب ایران واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفر(صبای جنوبی)، پلاک 1080 طبقه منفی 2 برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی هشتمین جشنواره مد و لباس فجر نشست های علمی جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب گفت: مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تمدید شد.

مهری نقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین دوره دوسالانه جشنواره ملی ترویج نجوم ادیب در دو بخش مقاله‌های علمی و عکاسی نجومی (عکس و تایم‌لپس) ویژه علاقمندان به نجوم، دانشجویان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های متنوع عکاسی نجومی و چندین رویداد جانبی، افزود: کارگاه آموزشی عکاسی نجومی، کارگاه آشنایی با استانداردهای پژوهش و مقالات علمی، کارگاه تحلیل داده‌های نجومی، «هنر و آسمان» و «جایزه کیاست پور» از جمله رویدادهای جانبی این جشنواره بوده است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب با اشاره به اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب بیست‌وهفتم اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان تا دهم اردیبهشت سال جاری فرصت دارند آثار خود را به نشانی http://www.nojoum.esfahanfarhang.ir ارسال کنند.

نقوی خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای مقاله علمی و عکاسی نجومی و با هدف ترویج علم نجوم و رشد تفکر علمی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد، بخش مقاله‌های علمی در هفت محور و بخش عکاسی نجومی در سه محور موضوعی در دو زمینه عکس و تایم‌لپس برگزار خواهد شد، ادامه داد: محورهای مقاله‌های علمی شامل، نجوم رصدی و ابزار نجومی، عکاسی و آلودگی نوری منظومه شمسی و سیارات فراخورشیدی، علوم و فناوری فضایی، اختر فیزیک و کیهان‌شناسی، تاریخ نجوم و سایر علوم است و محورهای رقابت در بخش عکاسی نجومی نیز شامل آسمان شب (کهکشان و صورت‌های فلکی)، عمق آسمان (اجرام اعماق آسمان) منظومه شمسی (خورشید، ماه و سیارات) می‌شود.

کد خبر 745819

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها