Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، سرپرست و اعضای شورای تخصصی سازمان بسیج اساتید استان کرمان با دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون تخصصی اقتصادی مجلس دیدار کردند.

در این دیدار دکتر پورابراهیمی بسیج اساتید را دربردارنده ظرفیتی سرشار و سازنده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان روشنگری در فضای دانشگاه و دانشجویان را در زمینه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین وظایف و برنامه‌های بسیج اساتید ارزیابی نمود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی در جهت تولید محتوا در فضای مجازی را فرصت بسیار مهم و ارزشمندی دانست که نباید از آن غافل شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به ضعف ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره نمود و آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات منظم و فصلی با اساتید بسیجی در جهت حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی اعلام نمود.

در ادامه این جلسه دکتر محمود بابائی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان ضمن تشکر از میزبانی دکترپورابراهیمی، ایشان را فردی انقلابی و بسیجی دانست که در جهت اهداف متعالی مجموعه بسیج اساتید می توان از ظرفیت علمی و اجرایی ایشان بهره مند شد.

دکتر بابائی ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای بسیج اساتید کرمان در ماه‌های اخیر از دکتر پورابراهیمی جهت حضور فعال در نشست ها و برنامه‌های سازمان بسیج اساتید در کنار اساتید بسیجی دعوت به عمل آورد و آمادگی بسیج اساتید را در راستای ارائه مشورت و همراهی با نمایندگان مجلس در جهت حل مشکلات کشور اعلام نمود.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی