Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

اگر تولید پراید زیان‌ده است تولید نکنند.

رضا رحمانی وزیر صمت بابیان این مسئله گفت: می‌گویند برای تولید هر پراید 10 میلیون ضرر می‌دهیم، خوب سراغ تولید محصولات دیگر برون.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، رحمانی در اجلاس ماهیانه اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: زمانی که من به وزارتخانه آمدم خودروسازان تعهد 200هزار دستگاهی داشتند و تولید آنها به حداقل رسیده بود؛ اما اکنون با کمک قطعه‌سازان درحال حل این مشکل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما باید به مردم اطمینان دهیم که تولید به شرایط قبلی برگشته و به خودروسازها نیز اعلام کردم باید 80درصد تولید خود را به تعهدات اختصاص دهند اگر می‌گویند پراید را با 10میلیون تومان ضرر می‌دهیم خب تولید نکنند سراغ یک محصول دیگر بروند و آن را جایگزین کنند ما در کشور به لحاظ مدیریت هم در بحران هستیم.

پس‌ازاین جلسه رحمانی در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه تمام تعهدات پرداخت شود دیگر مجوز هیچ‌گونه پیش‌فروش به خودروسازها نخواهیم داد.

او درخصوص تغییر مدیرعامل سایپا بعد از سه ماه از انتصاب گفت: اگر این تغییرات جهت اصلاح امور باشد ایرادی ندارد تصمیم نهایی برای مدیرعامل سایپا را هیئت‌مدیره این شرکت باید بگیرد.

رحمانی درخصوص افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: کارگروه‌های زیادی بر روی میزان افزایش قیمت کارکرده‌اند. خودرویی که تولید می‌شود باید برای خودروساز صرفه اقتصادی داشته باشد تا بتواند تولید خود را افزایش دهد و تعهداتی را که به مردم داده به سرانجام برساند. ما روی حقوق مردم و انجام تعهدات حساس هستیم و بر روی آن نظارت می‌کنیم.

او ادامه داد: برای اینکه تمام تعهدات پرداخت شود دیگر مجوز هیچ‌گونه پیش‌فروش به خودروسازها نخواهیم داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت خودرو اتاق بازرگانی وزیر صنعت مدیرعامل مترو رضا رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است

وزیر اقتصاد با اشاره به بار مالیاتی که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شد، یادآور شد که وزارت اقتصاد رسما با این موضوع مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیخ داد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که در قانون مصوب بر لایحه بودجه دولت اضافه شده، حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب می کند که تسهیل کنیم و تخفیف های بیشتری در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق تامین کند و به دولت اجازه انتشار دهد تا نیازی به این افزایش مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند