Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سید حسن ابراهیمی اظهار داشت: طی یک عملیات جستجو و نجات دریایی با هماهنگی مرکز (MRCC) بندر چابهار در محدوده ۳۰ مایلی از بندر چابهار، ۴ نفر سرنشین یک قایق صیادی نجات یافتند.

وی افزود: به محض اعلام مسئولان شیلات استان سیستان و بلوچستان مبنی بر عزیمت یک قایق صیادی با ۴ نفر سرنشین به صیدگاه از بندر کنارک و عدم مراجعه و ارتباط با افراد مذکور و تقاضای امداد، شناور ناجی ۵ به منظور عملیات جستجو و نجات دریایی منطقه سریعا اعزام شد و پس از ۷ ساعت عملیات جستجو در ۳۰ مایلی بندر چابهار موفق به پیدا کردن قایق مضطر شده و هر ۴ نفر سرنشین آن نجات یافته و در سلامت کامل به خشکی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: شناورهای فعال منطقه با توجه به شرایط متغیر جوی کنونی، لازم است ضمن رعایت کلیه اصول ایمنی شناور و سرنشینان آن قبل از خروج از بنادر استان نسبت به مشخص کردن منطقه دریایی خود برای صید به مدیر صیادی هر بندر اطلاع رسانی کرده و حتی الامکان به صورت جمعی به صیدگاه عزیمت کنند و وضعیت جوی منطقه را از طریق مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC) به شماره (۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵) استعلام کنند.

کد خبر 4518493

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بندر چابهار دریای عمان سید حسن ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ماموران گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال و ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و توقیف کردند.

سرهنگ مسعود احسانی گفت: در این زمینه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت‌های شیلات هرمزگان برای صید در سال ۱۴۰۳

وی گفت: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند