Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنا به گزارش روزنامه هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی در خصوص اعلام جرم علیه او در پرونده‌های فساد مالی‌اش را مورد انتقاد قرار داد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی این اقدام دادستان کل این رژیم را تسلیم رسانه‌ها و حزب چپ شدن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه هاآرتص در گزارش خود به ویدئو کوتاهی اشاره کرد که روز گذشته روی صفحه شخصی نتانیاهو در فیس بوک قرار گرفت و با این ادعا آغاز می‌شد که «حزب چپ و رسانه‌ها سه سال است که پیگیرد مندلبلیت هستند تا به هر قیمتی (علیه نتانیاهو) اعلام جرم کند.»

همچنین در بخشی از این فیلم ویدئوی افرادی را نشان می‌دهد که در نزدیکی منزل دادستان کل تجمع کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین روز شنبه اقدام دادستان کل را برای مصاحبه با شرکت خبری تلویزیون این رژیم مورد انتقاد قرار داد و گفت: تصمیم برای همکاری با چنین برنامه‌ای در چنین زمانی در تاریخ قوانین ما بی سابقه است و علامت سوال‌های زیادی را در ذهن ایجاد می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد: درباره آنچه ما امروز عصر دیدیم مواردی جدی را برای گفتن دارم و زمانی که از سفر خود به چاد برگردم این موارد را خواهم گفت.

روز گذشته شبکه تلویزیونی «هداشات» به نقل از یک منبع حقوقی گزارش داد، دادستان کل رژیم صهیونیستی قرار است تصمیم خود را درباره اعلام جرم علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یکی از پرونده‌های فساد او ظرف چند هفته آینده اعلام کند. دادستان کل رژیم صهیونیستی پیش از این، درخواست نتانیاهو را برای به تعویق انداختن اعلام جرم علیه او تا زمان پس از برگزاری انتخابات رد کرد. پرونده ۴۰۰۰ که خطرناک‌ترین پرونده علیه نتانیاهوست، درباره تسهیلات مالی است که نتانیاهو به مالک شرکت «بزک» ارائه کرده است تا از حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «والا» -وابسته به شرکت بزک- برخوردار شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در سه پرونده فساد مالی و پرداخت رشوه دیگر هم متهم شده است. پرونده ۱۰۰۰ مربوط به دریافت پول و هدایای گرانقدر از تجار ثروتمند است. پرونده ۲۰۰۰ درباره تلاش وی برای ایجاد یک توافق پنهانی با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از او در سال ۲۰۱۴ است. پرونده ۳۰۰۰ در ارتباط با فساد مالی نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی خاورمیانه فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر امور خارجه اردن ایمن الصفدی امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو از تقابل با جمهوری اسلامی برای دور کردن توجهات از جنگ غزه سوء‌استفاده می‌کند.

وی در این خصوص گفت «نخست‌وزیر اسرائیل همواره می‌خواسته به نوعی رویارویی با ایران تکیه کند و در حال حاضر که فشار بین‌المللی به اسرائیل برای توقف حمله به غزه ادامه دارد، فکر می‌کنیم، راه‌اندازی جنگ با ایران، چیزی است که او (نتانیاهو) گمان می‌کند این فشارها را کمرنگ می‌کند و می‌تواند توجهات را از غزه برگرداند».

الصفدی سپس تأکید کرد که «موضوع در حال حاضر غزه وکرانه باختری است و تا زمانیکه ما این قضیه را حل نکردیم، تمرکز همچنان باید بر روی این موضوع باشد».

الصفدی در خصوص رهگیری برخی موشک‌ها و پهپادهای ایران که در اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود،توضیح داد «ما در مسیر آتش قرار داریم و هر موشک یا پرتابه‌ای که ممکن بود در اردن سقوط کند، میتوانست به اردن خسارت وارد آورد و بنابراین ما باید کاری می‌کردیم....ما صرفنظر از این‌که این پهپادها از چه جایی آمده بودند، این کار را انجام دادیم».

کد خبر 844662 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اردن خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی